مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

عفاف و حجاب، ضامن حفظ کیان خانواده و جامعه اسلامی است

سردار اسلامی بر ضرورت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه از طریق برنامه‌های فرهنگی و آموزشی تأکید کرد و گفت: عفاف و حجاب، ضامن حفظ کیان خانواده و جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۶۷۹۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۹ - 17July 2024

عفاف و حجاب، ضامن حفظ کیان خانواده و جامعه اسلامی است سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در حاشیه هفته حجاب و عفاف در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، جایگاه والای عفاف و حجاب در دین مبین اسلام و نقش آن در حفظ کیان خانواده و جامعه اسلامی را تبیین کرد.

وی با اشاره به آیات و روایات متعدد از قرآن کریم و احادیث معصومین (ع) بر ضرورت حفظ حجاب و عفاف برای زنان و مردان مسلمان تأکید کرد و اظهار داشت: حجاب و عفاف، حصاری نفوذناپذیر در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمنان است و به مثابه سپر دفاعی، ارزش‌های اسلامی و انقلابی را حفظ می‌کند.

سردار اسلامی به نقش مهم حجاب و عفاف در تربیت نسل آینده و حفظ ارزش‌های اسلامی اشاره کرد و افزود: خانواده به عنوان اولین کانون تعلیم و تربیت، وظیفه دارد فرزندان خود را با اهمیت حجاب و عفاف آشنا کند و الگوی مناسبی برای آنها در این زمینه باشد.

وی همچنین بر ضرورت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه از طریق برنامه‌های فرهنگی و آموزشی تأکید کرد و خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی باید در این زمینه تلاش کنند تا شاهد جامعه‌ای عفیف و پاک باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار