رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس خبرداد؛

مردم فارس در «جمعه‌ خشم» راهپیمایی می‌کنند

حجت الاسلام و المسلمین «ملک مکان» از برپایی راهپیمایی جمعه‌های خشم بعد از اقامه نماز جمعه این هفته ۲۹ تیرماه در تمام نقاط استان خبر داد.
کد خبر: ۶۷۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸ - 17July 2024

مردم فارس در «جمعه‌ خشم» راهپیمایی می‌کنندحجت‌الاسلام والمسلمین «حسین ملک مکان» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در فارس،  از برپایی راهپیمایی جمعه‌های خشم بعد از اقامه نماز جمعه این هفته ۲۹ تیر در تمام نقاط استان خبر داد و اظهار داشت: راهپیمایی جمعه‌های خشم از جمله برنامه‌های سراسری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است که به صورت متناوب هر هفته در چند استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این راهپیمایی در روز جمعه، ۲۹ تیرماه جاری در استان فارس و چند استان دیگر کشورمان برگزار می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه راهپیمایی جمعه‌های خشم به منظور ابراز انزجار از جنایات و وحشی‌گری‌های رژیم غاصب صهیونیستی در نوار غزه برپا شد، ادامه داد: راهپیمایی این هفته بعد از اقامه نماز جمعه در تمام شهرستان‌ها و شهر‌های استان فارس برگزار خواهد شد که در شیراز این مراسم از مصلای نماز جمعه یعنی شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر شاهچراغ (ع) به سمت بست شهید آیت‌الله دستغیب برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس در پایان سخنان خود از عموم مردم شهید پرور و با بصیرت استان فارس جهت حضور در این راهپیمایی و محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها