نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی:

آماده کمک به دولت جدید برای رفع مشکلات مردم هستیم

«رضایی»گفت: به فضل الهی فعالانه در صحنه می‌مانیم و با همه توان تلاش می‌کنیم که وعده‌های منتخب جمهور برای حل مشکلات مردم محقق شود.
کد خبر: ۶۷۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲ - 17July 2024

آماده کمک به دولت جدید برای پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم هستیمبه گزارش دفاع پرس از بوشهر، «ابراهیم رضایی» نماینده  مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نه تنها آرزو می‌کنیم که آقای «پزشکیان» موفق شود بلکه همه تلاشمان را برای موفقیت او به کار خواهیم بست؛ او امروز رئیس جمهوری اسلامی ایران است و همه باید برای موفقیتش کمک کنیم.

وی اضافه کرد: ما از آنها نیستیم که گوشه‌ای بنشینیم و بعد از چند صباح به ملت نیش و کنایه بزنیم که دیدید گفتیم؛ به فضل الهی فعالانه در صحنه می‌مانیم و با همه توان تلاش می‌کنیم که وعده‌های منتخب جمهور برای حل مشکلات مردم محقق شود. از خدا می‌خواهم که تفضل کند تا رئیس جمهور منتخب بتواند مشکلات گرانی و بیکاری و بی‌آبی و فقر و فساد و تبعیض و تحریم را حل کند و ایران اسلامی را به قله‌های پیشرفت برساند.

رضایی گفت: آرزو می‌کنیم که در ادامه و در عمل برای خدمت به مردم در چارچوب فکری و گفتمانی رهبر حکیم انقلاب اسلامی گام بردارد. اکنون فصل کار است و فرصتی برای دعوا نداریم، باید از همه ظرفیت‌ها برای آبادانی ایران اسلامی، استان بوشهر و دشتستان بزرگ بهره ببریم. آنچه برای ما اهمیت دارد آمد و شد آدم‌ها نیست بلکه ایستادگی در خط نورانی انقلاب اسلامی و رفع مشکلات مردم اهمیت دارد لذا در دوره پیش‌رو با همه توان برای خدمت به مردم تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها