امام جمعه گناوه:

دشمنان درصدد جدایی افکندن بین مردم و عاشورا هستند

حجت الاسلام «رکنی» گفت:دشمنان با توطئه‌های بسیار درصدد جدایی افکندن بین مردم و عاشورا، محرم و صفر هستند، اما هیچ گاه به اهداف خود دست نخواهند یافت.
کد خبر: ۶۷۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸ - 17July 2024

دشمنان درصدد جدایی افکندن بین مردم و عاشورا هستندبه گزارش دفاع پرس بوشهر،حجت الاسلام «سید عبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه در مراسم سوگواری حضرت سید الشهدا(ع)در مسجد شهید «حر خسروی» گناوه با تقدیر از برگزارکنندگان مراسم و آئین‌های دهه اول محرم و حضور مردم شهرستان در این آئین‌های معنوی اظهار داشت: خدا را شاکریم که بار دیگر توفیق حضور در مجالس حسینی را به ما عنایت فرمود و توانستیم ارادت خود را به ساحت مقدس حضرت ابراز کنیم.

امام جمعه گناوه افزود: دشمنان با توطئه‌ها بسیار درصدد جدایی افکندن بین مردم و عاشورا، محرم و صفر هستند اما هیچ گاه به اهداف خود دست نخواهند یافت به گونه‌ای که امروز شاهد حضور باعظمت عاشقان و دلدادگان حسینی در سراسر عالم در آئین‌های عاشورایی هستیم.امام جمعه گناوه بیان کرد: امام حسین (ع) در عاشورای ۶۱ هجری مظلوم بود و مظلومانه به شهادت رسید و حتی افرادی تا آخرین لحظات در کنار ایشان بودند اما سرانجام از ایشان جدا شدند.

وی گفت: اما امروز امام حسین (ع) در عالم عاشقان و دلباختگان و فداییان بسیاری دارد که عزادار آن حضرت بودند و امشب نیز در شب شام غریبان به یاد حضرت زینب (س) و اهل بیت (ع) در محافل حسینی حضور یافته و سوگواری کردند.

حجت الاسلام رکنی حسینی ادامه داد: حضرت زینب (س) در صحرای کربلا و روز عاشورا با سختی‌های زیادی مواجه شد، اما با صلابت، صبر، استقامت و تسلیم در برابر امر الهی، در برابر همه سختی‌ها در راه خدا مقاومت کرد.

وی گفت: نتیجه استقامت، صبر و مقاومت حضرت زینب (س) در حادثه کربلا و پس از آن، امروز در عالم نمایان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها