رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای شهر مشهد خبر داد؛

آموزش ۳۰ هزار بانوی مشهدی در طرح «ترنم زندگی»

سلیمی گفت: در مرحله دوم طرح «ترنم زندگی»، که با مشارکت ۶۶۰ مسجد اجرایی خواهد شد، ۳۰ هزار بانوی مشهدی از آموزش‌های مختلف و مشاوره‌های متنوع بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۹۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶ - 17July 2024

آموزش ۳۰ هزار بانوی مشهدی در طرح «ترنم زندگی»به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «فاطمه سلیمی» رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای شهر مشهد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از طرح‌های موثر و حائز اهمیتی که توسط معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد تعریف و اجرایی شده، طرح «ترنم زندگی» است، اظهار داشت: بسیار خرسندیم که مرحله دوم طرح «ترنم زندگی» با مشارکت ۶۶۰ مسجد، ویژه زنان و دختران مشهدی آغاز شده است.

وی افزود: سال گذشته، ۱۲ هزار نفر از بانوان و دختران مشهدی در طرح «ترنم زندگی» حضور داشتند و امسال، مشارکت ۳۰ هزار نفر را پیش‌بینی کرده‌ایم.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: تربیت فرزند، روابط زوجین، کنترل هیجانات و مشاوره تحصیلی و مشاوره پیش از ازدواج بیشترین موضوعاتی بود که سال گذشته در طرح ترنم زندگی، افراد درخصوص آنها آموزش دیده و از آن استقبال کرده‌اند.

سلیمی با بیان اینکه طرح «ترنم زندگی» سال گذشته با همکاری ۱۹۰ مسجد برگزار شد، بیان داشت: به طور کلی در این دوره بیش از یک هزار دوره آموزشی با بیش از هشت هزار مخاطب در مناطق کم‌برخوردار مشهد اجرایی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها