رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جوین خبر داد؛

ایجاد ۱۲۰ نیروگاه خورشیدی توسط مددجویان جوین

درخشنده گفت: مددجویان این شهرستان غربی خراسان رضوی تاکنون با ایجاد ۱۲۰ نیروگاه خورشیدی، از این طریق به اشتغال و توانمندی اقتصادی رسیده‌اند.
کد خبر: ۶۷۹۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳ - 17July 2024

ایجاد ۱۲۰ نیروگاه خورشیدی توسط مددجویان جوین خراسانبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی‌، «رضا درخشنده» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) جوین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نصب و راه‌اندازی این صفحات خورشیدی، با هدف اشتغال‌آفرینی و ایجاد ممر درآمدی برای خانواده‌های مددجو از محل تسهیلات اعطایی اشتغال شهرستان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه از این نیروگاه‌ها تاکنون ۱۷ مورد به شبکه برق متصل شده و مابقی نیز تا مهرماه امسال وارد مدار خواهد شد، افزود: هزینه نصب و راه اندازی هر نیروگاه خورشیدی حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: هر کدام از این نیروگاه‌های خورشیدی در ماه‌های ابتدایی حدود ۴۰ میلیون ریال درآمد برای مددجویان دارد که بخشی از آن بابت پرداخت اقساط تسهیلات کمیته کسر می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس قراردادی که بین کمیته امداد و شرکت برق بسته شده است، هرساله مبلغ قرارداد با مددجویان ۲۵ درصد افزایش می‌یابد.

دو هزار و ۷۰ خانوار با جمعیتی بیش از پنج هزار نفر زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) جوین هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها