مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی:

رویکرد اصلی کنگره شهدا ایجاد گفتمان دفاع مقدس است

صادقی گفت: رویکرد اصلی کنگره شهدا بازسازی و ایجاد گفتمان دفاع مقدس با دست مایه شناسایی هرچه بیشتر شهدا و مسیر جریان مقاومت که از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون ادامه داشته و با رهبری مدبرانه فرماندهی کل قوا ادامه‌دار خواهد بود.
کد خبر: ۶۷۹۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۳ - 17July 2024

کنگره شهدا یک عملیات بزرگ فرهنگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (چهارشنبه) «تقی صادقی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در اولین جلسه کمیته فرهنگی و هنری کنگره سه هزار شهید خراسان شمالی، اظهار داشت: کنگره شهدای استان که در پاییز سال ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد، برنامه‌های محتوایی با درون مایه ایثار، شهاد و جهاد و مقاومت پیش‌بینی شده استکه جریان انتقال فرهنگ دفاع مقدس و شهادت را به نسل بعدی روشن می‌سازد.

وی با اشاره به اینکه کنگره شهدا یک رویداد و عملیات بزرگ فرهنگی است، افزود: کنگره شهدا عملاً یک کار صددرصد فرهنگی است و در بخش‌های مختلف فرهنگ و هنر، ادیبان، نوسیندگان، هنرمندان و... با آثار فاخر خود به خوبی درگیر این موضوع هستند. رویکرد اصلی کنگره بازسازی و ایجاد گفتمان دفاع مقدس با دست مایه شناسایی هرچه بیشتر شهدا و مسیر جریان مقاومت که از ابتدای انقلاب اسلامی تا کنون ادامه داشته و با رهبری مدبرانه فرماندهی کل قوا ادامه‌دار خواهد بود.

صادقی با تأکید به شناسایی ظرفیت‌های دستگاه‌ها و ادارات استان، گفت: کار فرهنگی با موضوع شهدا و دفاع مقدس باید بصورت تجمیعی و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و خلق ایده‌های نوین صورت گیرد؛ لذا در برنامه‌ریزی پیشنهادی هموندان گرانقدر با توجه به همه ظرفیت‌ها به بررسی و مطالعه آن پرداخته و در جهت اجرای آن بگونه‌ای که در سطح ملی مورد بهره‌برداری واقع شود، اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار