رئیس سازمان حفاظت اطلاعات فرماندهی‌کل انتظامی کشور:

امنیت و اقتدار ایران اسلامی در دنیا مثال‌زدنی است

سردار «فتحی‌زاده» گفت: با وجود فشار‌های سنگین دشمنانِ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای برهم زدن امنیت کشور، امنیت و اقتدار امروز کشور ما در دنیا مثال‌زدنی است.
کد خبر: ۶۷۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵ - 17July 2024

امنیت و اقتدار ایران اسلامی در دنیا مثال‌زدنی استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سردار «محسن فتحی‌زاده» رئیس سازمان حفاظت اطلاعات فرماندهی‌کل انتظامی کشور امروز در اجتماع بزرگ ۲ هزار نفری عاشورائیان که با حضور مسئولان استانی و کشوری، خانواده معظم شهدا، ایثارگران در سالن اجتماعات شهدا فراجا و به صورت وبیناری در ۶ شهرستان استان برگزار شد ضمن تسلیت ایام سوگواری محرم و شهادت امام حسین (ع) اظهار داشت: باید بتوانیم از این ایام و برکات آن توشه‌ای برای آخرت برداشته و دعا کنیم که همیشه مسیر اهل بیت (ص) را ادامه داده و آن را بسط و گسترش دهیم.

وی ضمن اظهار ارادت خود به خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و بازنشستگان به واسطه مسئولیت‌های گذشته گفت: از نزدیک در جریان جزئیات مسائل و مشکلات این عزیزان هستیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به گیلان و جایگاه ویژه این استان با تقدیم بیش از ۸ هزار شهید دوران جنگ تحمیلی و ۴۵۸ شهید انتظامی استان بیان داشت: فداکاری زیادی در برهه‌های مختلف تاریخی از این استان صورت گرفت و علمای زیاد نیز در این خطه پرورش یافته‌اند.

رئیس سازمان حفاظت اطلاعات فرماندهی کل انتظامی کشور با بیان اینکه مجموعه انتظامی استان از لحاظ رسیدگی به موضوعات و مشکلات مربوط به خانواده شهدا، بازنشستگان، جانبازان و ایثارگران سرآمد است تاکید کرد: رسیدگی و مراقبت بر امور و ارتباط با خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران از تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است.

سردار فتحی‌زاده در ادامه با بیان اینکه بازنشستگان آیینه شاغلان هستند و باید سیمای خوبی از بازنشستگان برای شاغلین فراهم کنیم خاطرنشان کرد: سعی بر این است از همه ظرفیت برای خدمت به اقشار زحمتکش بازنشسته فراهم شده و باید تعهدات با جدیت بیشتری فراهم شود.

وی با بیان اینکه بار سنگینی با توجه به ماموریت‌های گسترده بر دوش مجموعه انتظامی است اظهار داشت: با وجود گستردگی و تنوع ماموریت‌های انتظامی در طول ایام سال باید بیش از پیش به فکر بازنشستگان باشیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه از رشادت‌های شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین بازنشستگان امنیت امروز برای کشور فراهم شده است افزود: با وجود فشار‌های سنگین دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای برهم زدن امنیت کشور، امنیت و اقتدار  امروز کشور ما در دنیا مثال زدنی است.

سردار فتحی‌زاده با تاکید بر اینکه قدر خود را بدانید تا توشه و ذخیره‌ای برای شما باشد از زحمات متولیان برگزاری این همایش تقدیر و تشکر کرد و ضمن آرزوی توفیق خدمتگزاری و سربلندی برای همگان از حاضران خواست مراقبت بیشتری از خود و خانواده شان داشته باشند.

در این مراسم از زحمات اعضای وابسته، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و متوفیان خدمتی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها