فرماندار کوهدشت:

مواکب کوهدشت در مسیر پیاده‌روی زائران راه‌اندازی شود

فرماندار کوهدشت بر راه‌اندازی مواکب این شهرستان در مسیر پیاده‌روی زائران اربعین تأکید کرد و گفت: تجربیات خدمت‌رسانی به زائران حسینی را در اختیار هم بگذاریم و تلاش کنیم که با کیفیت بیشتری به زوار اربعین در امسال خدمت کنیم.
کد خبر: ۶۷۹۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳ - 17July 2024

مواکب کوهدشت در مسیر پیاده‌روی زائران راه‌اندازی شودبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، «محمد مرادی کفراج» فرماندار کوهدشت، امروز ( چهار شنبه) در جلسۀ ستاد اربعین  اظهار داشت: اربعین یک حرکت عظیم مردمی است و دولت نیز در کنار مردم و موکب‌داران نقش تسهیلگری در ارائۀ خدمات به زائران اربعین دارد.

او اضافه کرد: تجربیات خدمت‌رسانی به زائران حسینی را در اختیار هم بگذاریم و تلاش کنیم که با کیفیت بیشتری به زوار اربعین در امسال خدمت کنیم.

 فرماندار کوهدشت با اشاره به فعالیت خوب ستاد اربعین این شهرستان نسبت به سال‌های گذشته، یادآور شد: مواکب اربعینی سعی کنند که در حاشیه جادۀ اصلی کوهدشت استقرار یابند.

مرادی با تأکید به‌ ضرورت تشکیل کمیته اطلاع‌رسانی برای انعکاس فعالیت‌های اربعین در رسانه‌ها، بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین بسیار مهم است.

او با بیان اینکه اقلام تنظیم بازار در اربعین امسال افزایش یابد، اعلام کرد: شهرداری کوهدشت محل استقرار مواکب اربعین را در مسیر زائران اطلاع‌رسانی کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار