رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی همدان خبر داد؛

اجرای طرح ترافیکی ویژه مراسم سوم امام حسین (ع) در همدان

«همایی» گفت: در مراسم سومین روز از شهادت امام حسین(ع) در همدان محدودیت‌های مقطعی، دائم و پوشش ترافیکی آمدوشدهای عزاداران حسینی اعمال می‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۹ - 18July 2024

اجرای طرح ترافیکی ویژه مراسم سوم امام حسین(ع) در همدانبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، «غلامعلی همایی» رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان همدان اظهار داشت: در مراسم سوم امام حسین(ع) پلیس راهور استان آمادگی لازم‌ برای ایجاد محدودیت‌های مقطعی، دائم و پوشش ترافیکی آمدوشدهای عزاداران حسینی را دارد.

وی افزود: اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۹ صبح و تا پایان مراسم در آرامگاه بوعلی، میدان امامزاده عبدالله (ع)، میدان فلسطین، بلوار مدنی و به‌صورت مقطعی در سایر مسیرهای منتهی به میادین عنوان شده اجرا خواهد شد.

همایی بیان داشت: با عنایت به اینکه در روز سوم عاشورا مراکز تجاری و اداری فعال هستند و حجم بیشتری از تردد در خیابان‌های شهر نسبت به مراسم تاسوعا و عاشورا مورد انتظار است، از رانندگان و همشهریان عزیز تقاضا می‌شود از تداخل خودروها به داخل جمعیت و هیئت‌ها خودداری کنند و حتی‌المقدور از وسایل نقلیه شخصی استفاده نکنند و ظرفیت معابر را برای تردد هیئت‌های عزاداری باز نگه دارند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان همدان، متذکر شد: شهروندان در زمان اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی از معابر مجاور و جایگزین استفاده کنند، همچنین از توقف در معابر پیرامونی و در محدوده ۱۰۰ متری تکایا، مساجد و هیئت‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار