فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد؛

شناسایی و انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اهواز

سردار میرفیضی گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر ۳ خودروی حامل مواد مخدر را در یکی از مناطق شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی آنها را متوقف کردند.
کد خبر: ۶۷۹۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۶ - 18July 2024

شناسایی و انهدام یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در اهوازبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان خوزستان صبح امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) استان در عملیاتی پلیسی ۲۱۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در شهرستان اهواز کشف کردند.

وی با اعلام این خبر افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) پس از کار اطلاعاتی و بررسی میدانی، یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر از مبدا استان‌های جنوب شرقی کشور به مقصد شهرستان اهواز را شناسایی کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه تحرکات قاچاقچیان در تمامی مراحل اقدامات مجرمانه خود تحت رصد اطلاعاتی پلیس بود، گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر ۳ خودروی حامل مواد مخدر را در یکی از مناطق شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی آنها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: مأموران پلیس در بازرسی از خودروهای مذکور ۲۱۵ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود را کشف کردند.

وی یادآور شد: در این عملیات ۳ سوداگر مرگ دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار