مسؤل قشر بسیج حقوقدانان خراسان شمالی:

تربیت حقوقدان در تراز انقلاب اسلامی نیز از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج حقوقدانان است

خدابخش گفت: تربیت حقوقدان در تراز انقلاب اسلامی نیز از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج حقوقدانان است. ایجاد گروه‌های صلح و سازش به منظور کاهش ورودی پرونده‌های قضایی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که دنبال می‌کنیم و میزخدمت‌ها و اردو‌های جهادی در ذیل این هدف برگزار می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵ - 18July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محمد خدابخش» مسؤل بسیج حقوقدانان خراسان شمالی با تسلیت ایام سوگواری آل الله در جلسه جهاد تبیین و آشنایی با قوانین و مقررات موضوعه در خصوتربیت حقوقدان در تراز انقلاب اسلامی نیز از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج حقوقدانان استص شهروندی و قوانین مدنی، اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی توسط بسیج حقوقدانان در راستای آشنایی آحاد مردم شریف استان در عرصه قوانین و مقررات کاربردی شهروندی و قوانین مدنی انجام می‌شود که طرح حقوق یاران جزو مهم‌ترین آنها است.

وی با تأکید بر لزوم آشنایی هر فرد ایرانی از قوانین و حقوق حقه خویش، ادامه داد: طی برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کارگاه‌های آموزشی برای اقشار مختلف با تخصص‌ها و صنوف متفاوت برای این مهم برنامه‌ریزی شده است. این آموزش‌ها که در قالب ارتباط بین حوزه و پایگاه برگزار می‌شود؛ ۲۴ حوزه مشخص و حقوقدانان بسیجی در ساعات مشخص در آنجا حضور و به رفع مشکلات حقوقی و آموزش در آن حوزه می‌پردازند.

خدابخش خاطرنشان کرد: تربیت حقوقدان در تراز انقلاب اسلامی نیز از مهم‌ترین برنامه‌های بسیج حقوقدانان است. ایجاد گروه‌های صلح و سازش به منظور کاهش ورودی پرونده‌های قضایی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که دنبال می‌کنیم و میزخدمت‌ها و اردو‌های جهادی در ذیل این هدف برگزار می‌شوند.

انتهای پیام/ 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار