مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

صدا و سیما امروز در خط مقدم نبرد رسانه‌ای دشمن قرار دارد

سرهنگ «سلامی» با بیان اینکه نهاد صدا و سیما امروز در خط مقدم نبرد رسانه‌ای دشمن قرار دارد، گفت: اینجا سنگر دفاع از اسلام و ارزش‌های انقلابی این ملت است.
کد خبر: ۶۷۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶ - 18July 2024

صدا و سیما امروز در خط مقدم نبرد رسانه‌ای دشمن قرار داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دیدار با «هادی ابراهیمی کیاپی» مدیر کل صدا و سیمای استان با گرامی‌داشت سالروز عملیات والفجر ۲ و عملیات قادر اظهار داشت: استان مازندران در عملیات والفجر ۲، تعداد ۱۸ شهید و در عملیات قادر، سه شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی افزود: در اغلب عملیات‌های دفاع مقدس و پاسداری مردم دیار علویان از انقلاب و ارزش‌های اسلامی و مجاهدت در راه این انقلاب نام مازندران می‌درخشد و باید نسبت به این عملیات‌ها در صدا و سیما پرداخته شود. 

این مسئول با تاکید بر ضرورت انسجام در حوزه پیشکسوتان دفاع مقدس اضافه کرد: سالروز عملیات‌ها یوم الله است و نباید به فراموشی سپرده شود. 
سرهنگ سلامی با بیان اینکه نهاد صدا و سیما امروز در خط مقدم نبرد رسانه‌ای دشمن قرار دارد، اظهار داشت: اینجا سنگر دفاع از اسلام و دفاع از ارزش‌های انقلابی این ملت است و باید نگاه سنگری به صدا و سیما داشت.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران بیان کرد: امروز هیچ رسانه‌ای همانند صدا و سیما در افشاگری جنایات صهیونیست‌ها در غزه عمل نکرده است.

وی نقش صدا و سیما را به عنوان محور انسجام رسانه‌ای، جهاد تبیین و بصیرت افزایی حائز اهمیت توصیف کرد و افزود: تشکیل کارگروه فضای مجازی و رسانه با مسئولیت صدا و سیما در آستانه هفته دفاع مقدس و دومین اجلاسیه شهدای استان مازندران می‌تواند بسیار نقش آفرین و جریان ساز باشد.

سلامی با اشاره به اینکه ۲۰ کارگروه در ستاد بزرگداشت دفاع مقدس و مقاومت استان پیش بینی شده است، تصریح کرد: یکی از اثرگذارترین کارگروه‌ها کارگروه فضای مجازی و رسانه است که مسئولیتش با صدا و سیمای استان است.

این مسئول با بیان اینکه دفاع مقدس قله مجاهدت ملت ایران بوده است، اذعان داشت: امروز تولید یک اثر یعنی یک عملیات بر علیه دشمن و باید این نگاه درباره فضای مجازی و رسانه مورد توجه قرار گیرد.

وی اجرای برنامه زنده تلویزیونی را از یادمان جوار هشت شهید گمنام مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در هفته دفاع مقدس از جمله برنامه‌های این کارگروه برشمرد و گفت: هفته دفاع مقدس باشکوه مقدمه اجلاسیه باشکوه شهدای استان خواهد بود.

این مسئول به نقش آفرینی سربازان در دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: آئین تجلیل از سربازان دوران دفاع مقدس در هفته بزرگداشت دفاع مقدس پیش بینی شده است.

سرهنگ سلامی با تاکید بر تدوین کتاب نقش عملکرد صدا و سیما در دفاع مقدس گفت: صدا و سیما در دوران دفاع مقدس نقش بصیرت افزایی داشته و برای ارتقای فرهنگ جهاد و مجاهدت تلاش کرده و باید این مجاهدت‌ها زنده بماند.

وی با بیان اینکه ۸۶ عنوان کتاب در سال گذشته تدوین کرده‌ایم، ادامه داد: برای معرفی این کتاب‌ها به جامعه که در راستای سیره شهداست لازم است صدا و سیما پای کار بیاید.

سرهنگ سلامی با اشاره به دانشنامه استانی دفاع مقدس تصریح کرد: برای آن بخش از مداخل که به صدا و سیما مرتبط است نیازمند همکاری این سازمان هستیم.

این مسئول همکاری در حوزه تجلیل از شاعران دفاع مقدس، محافل ادبی هنری دفاع مقدس، شعرخوانی دفاع مقدس راه خواستار شد و گفت: امسال هشت جشنواره دفاع مقدسی در استان برگزار می‌شود که نیازمند همکاری جدی صدا و سیما در برگزاری این جشنواره‌ها هستیم.

وی تصریح کرد: در حوزه روحانیت در دفاع مقدس و زنان در دفاع مقدس هم اقدامات برجسته در تاریخ دفاع مقدس استان به ثبت رسیده است.

سرهنگ سلامی ضمن قدردانی از صدا و سیما در انعکاس و پوشش زنده رسانه‌ای تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در سال گذشته گفت: انتظار داریم امسال نیز در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله نیز که میزبان پیکر‌های شهدای گمنام هستیم از لحظه ورودشان به استان تا برنامه‌های تشییع و خاکسپاری اهتمام لازم را به عمل آید و شاهد انعکاس گسترده آن در سطح استان و کشور باشیم.

در پایان این دیدار سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اهدای لوح و تندیس سومین جشنواره تولیدات هنری «فانوس» از «هادی ابراهیمی کیاپی» تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها