با صدور پیامی؛

مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در استان‌های شمالی درگذشت امام جمعه بهشهر را تسلیت گفت

سردار «ملکی» مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌های شمالی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام «سید عربعلی جباری» امام جمعه بهشهر را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۷۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۲ - 18July 2024

مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در استان‌های شمالی درگذشت امام جمعه بهشهر را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مشاور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان‌های شمالی با صدور پیامی درگذشت حجت الاسلام «سید عربعلی جباری» امام جمعه بهشهر را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

با تأسف و تأثر فراوان درگشت حجت الاسلام «سید عربعلی جباری» امام جمعه شهرستان بهشهر که در مراسم عزاداری در شام غریبان امام حسین (ع) و یاران باوفایش به دعوت حق لبیک گفت را به مردم ولایتمدار و مومن استان مازندران، شهرستان بهشهر و بویژه بیت معزز و محترم این عالم ربانی تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

بی‌شک نام و یاد این عالم ربانی که در سنگر خدمت‌رسانی به اسلام و انقلاب همواره کوشا بود و در این راه مجاهدت فراوان کرد زنده و جاوید خواهد ماند.

اینجانب درگذشت این روحانی عزیز و والامقام که عمر بابرکتش خادم حسین و عزادار خاندان آل الله بود را به مردم شهیدپرور و ولایتمدار، جامعه روحانیت و خانواده معزز ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم و از خداوند منان علو درجات برای آن عزیزسفرکرده و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را خواهانم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار