استاندار مازندران درگذشت امام جمعه بهشهر را تسلیت گفت

«یوسف نوری» استاندار مازندران در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عربعلی جباری» امام جمعه فقید بهشهر را تسلیت گفت.
کد خبر: ۶۷۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۶ - 18July 2024

استاندار مازندران درگذشت امام جمعه بهشهر را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «یوسف نوری» استاندار مازندران در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین «سید عربعلی جباری» امام جمعه فقید بهشهر را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

 انالله و اناالیه راجعون

رحلت تألم بار زنده یاد حجت الاسلام والمسلمین «سید عربعلی جباری» امام جمعه فقید بهشهر همزمان با ایام سوگواری شهدای کربلا و عاشورای حسینی (ع) موجب تاثر فراوان اینجانب شد.

شادروان حجت الاسلام والمسلمین جباری که عمر خود را در راه ترویج معارف قرآنی و آموزه‌های اهل بیت اطهار (علیهم السلام)، صیانت و تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی در راستای منویات و فرامین امامین انقلاب خاصه در سنگر بزرگ نماز جمعه و نهضت حسینی (ع) صرف کرد، با فرجامی نیک در ایام سوگواری سیدالشهدا (ع) و عاشورای حسینی (ع) به لقای محبوب شتافت.

اینجانب رحلت آن سید روحانی و رهرو و پوینده راه سید الشهدا (ع) و ائمه اطهار (ع) و مکتب اسلام ناب محمدی (ص)، امام جمعه فقید و معزز بهشهر، حجت الاسلام والمسلمین «سید عربعلی جباری» را به مردم دیار علویان خاصه مردم ولایتمدار بهشهر و بیت محترم و معزی تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ، برای آن فقید سعید، رحمت واسعه و رضوان الهی و همنشینی با شهدای صحرای کربلا و برای بازماندگان و بیت شریف، صبر جمیل و اجر جزیل مسالت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها