فرمانده سپاه ناحیه نیشابور خبر داد؛

فعالیت ۲۶۷ گروه جهادی در مناطق محروم نیشابور همزمان با تابستان

سرهنگ نیک‌یاد گفت: همزمان با آغاز فصل تابستان، ۲۶۷ گروه جهادی با حضور در مناطق کم‌برخوردار شهرستان نیشابور به مردم محروم و نیازمند این شهرستان خدمت‌رسانی می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۸ - 18July 2024

فعالیت ۲۶۷ گروه جهادی در مناطق محروم نیشابور همزمان با تابستانبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار «علی نیک‌یاد» فرمانده سپاه ناحیه نیشابور با بیان اینکه بسیجیان جهادگر با هدف ارائه خدمات مطلوب به اهالی مناطق کم‌برخوردار این شهرستان پا به عرصه خدمت گذاشته‌اند، اظهار داشت: خوشبختانه گروه‌های جهادی طی این سال‌ها در بازگشت امید و نشاط در مناطق محروم عملکرد درخشانی داشته و کاهش محرومیت را در برخی از این مناطق رقم زده‌اند.

وی تابستان را فرصت مغتنمی برای فعالیت‌های بسیجیان جهادگر در مناطق محروم عنوان کرد و افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، چهار هزار و ۷۰۰ نفر روز در قالب ۲۶۷ گروه جهادی در طول تابستان در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، کشاورزی و منابع طبیعی به مردم این مناطق خدمت‌رسانی خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نیشابور با بیان اینکه جهادگران بسیجی در ۸۷ روستای کم‌برخوردار شهرستان‌های نیشابور و میان جلگه مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: این جهادگران در عرصه عمرانی از قبیل مرمت و ساخت منازل محرومین، رنگ‌آمیزی و بهسازی مدارس و مراکز آموزشی، کمک در مرمت، ساخت مساجد و حسینیه‌ها فعالیت می‌کنند.

سرهنگ نیک‌یاد با اشاره به باران‌های سیل‌آسای بهاره و تخریب برخی از قنات‌های این شهرستان گفت: در همین راستا، طی تابستان سال جاری هفت قنات با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان مرمت و ولایروبی خواهد شد.

وی اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم برای انجام اقدامات درمانی و ویزیت و ارائه داروی رایگان را از دیگر خدمات این جهادگران در عرصه بهداشت و درمان عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نیشابور خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی نیشابور در راستای کمک به اشتغال‌زایی مردم مناطق کم‌برخوردار اقدام به برگزاری کلاس‌های مهارتی و فنی و حرفه‌ای کرده‌اند تا با آموزش و ارائه تسهیلات مناسب، فرصت ایجاد اشتغال پایدار برای مردم این مناطق را فراهم کنند.

سرهنگ نیک‌یاد تصریح کرد: افرادی که علاقمند به همکاری با این گروه‌های جهای هستند، می‌توانند جهت اعلام آمادگی و ثبت‌نام به حوزه‌های مقاومت بسیج یا مسئول بسیج سازندگی در ناحیه مقامت بسیج نیشابور مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار