مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه‌ انصارالمهدی(عج)استان زنجان :

نخستین خبرنگاران در حوزه جهاد تبیین، امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) بودند

حجت‌الاسلام «بیگدلی» گفت: نخستین خبرنگاران در حوزه جهاد تبیین، امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) بودند.
کد خبر: ۶۷۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷ - 18July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، حجت‌الاسلام «حسن بیگدلی» مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه‌ انصارالمهدی(عج)استان زنجان امروز در نشست برخط در خصوص جهاد تبیین حضرت زینب(س) پس از واقعه کربلا اظهار داشت: از وظایف اصلی حضرت زینب (س) در جریان حادثه کربلا، پیام‌رسانی بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه‌ انصارالمهدی(عج)استان زنجان افزود: آن حضرت در شرایط سخت مصیبت و امتحان الهی با خطبه‌های خود دشمن را رسوا و بر حق بودن امام حسین (ع) را آشکار ساخت.

 وی با بیان اینکه حضرت زینب تا پای جان از واقعه کربلا دفاع کرد، گفت: حضرت زینب (س) به بهترین شکل از امام عصر خویش، قرآن و ارزش‌ها دفاع کردند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه‌ انصارالمهدی(عج)استان زنجان با بیان اینکه حضرت زینب (س) مسیر کربلا تا شام را با خطبه خوانی فتح کرد، گفت: هنگام ورود اسرا به شام فضای بسیار سنگینی بر اهل بیت حاکم شده بود، اما کسی که صحنه را مدیریت می‌کند حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) است.

حجت الاسلام بیگدلی ابراز داشت: حضرت زینب(س) و امام سجاد (ع) پس از حضور در مجلس یزید با خطبه خوانی خود توانستند نهضت و قیام عاشورا را زنده نگاه دارند و جامعه اسلامی را نسبت به ظلم و جور حاکم زمان خود آگاه کنند و اجازه ندادند واقعیت‌های عاشورا و ایثار و فداکاری امام حسین(ع) به فراموشی سپرده شود، گفت: در واقع نخستین خبرنگاران در حوزه جهاد تبیین، امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) بودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار