مدیر ادبیات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

ششمین شماره فصلنامه الکترونیکی «ویرا دفاع» منتشر شد

«دهقانی» از انتشار ششمین شماره فصلنامه الکترونیکی ویرا دفاع خبر داد و گفت: برای تولید محتوای این فصلنامه از ظرفیت‌های بومی در استان لرستان استفاده می‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷ - 19July 2024

«عصمت دهقانی»ششمین  شماره  فصلنامه الکترونیکی ویرا دفاع منتشر شد مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار  دفاع‌پرس در خرم آباد، از انتشار ششمین نسخه از فصلنامه الکترونیکی ویرا دفاع خبر داد و اظهار داشت: این فصلنامه با محوریت دفاع مقدس با مشارکت و همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و کانون نویسندگان لرستان تهیه و منتشر می‌شود.

وی افزود: برای تولید محتوای این فصلنامه از ظرفیت‌های بومی استفاده می‌شود و نویسندگان و شاعران هم‌استانی مطالب تولیدی خود در حوزه ایثار و شهادت را جهت درج در فصلنامه الکترونیک ویرا دفاع به دبیرخانه این نشریه ارسال می‌کنند.

دهقانی گفت: خاطرات و زندگینامه شهدای لرستان، نقش لرستان در عملیات‌های دفاع مقدس، داستان کوتاه، شعر، مطالب پژوهشی و تحقیقی، فراخوان جشنواره‌های ادبی و هنری دفاع مقدس، معرفی کتاب و... در شماره‌های مختلف این نشریه درج می‌شوند.

مدیر ادبیات و تاریخ اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به استقبال مخاطبین از نشریه الکترونیک ویرا دفاع، تصریح کرد: نویسندگان و شاعران جوانان نوقلم این نشریه را ظرفیت مناسبی برای معرفی آثار خود به جامعه می‌دانند و تمایل به همکاری دارند.

وی ضمن تشکر از سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در ادامه گفت: از مسئولین فرهنگی انتظار می‌رود از تولیدات فرهنگی، ادبی و رسانه‌ای بیش از پیش حمایت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها