نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

باید حسین و شمرهای زمان را بشناسیم

آیت‌الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه شمرهای زمان به مظلومین بی‌دفاع رحم نمی‌کنند، گفت: وظیفه داریم که شمرهای زمان را بشناسیم و با ظالمین مبارزه کنیم.
کد خبر: ۶۷۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۴ - 19July 2024

باید حسین و شمرهای زمان را بشناسیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه مرکز استان با تاکید بر تقوای الهی اظهار داشت: نتیجه تقوا دل نبستن به دنیاست.

وی با تسلیت سالروز شهادت امام سجاد علیه السلام افزود: آن حضرت فرمودند تمام خوبی‌ها و خیر‌ها این است که انسان خود را حفظ کند و ما باید همانگونه که از جسممان مراقبت می‌کنیم از همه ویروس‌ها که اعتقادات، اخلاق، نماز، حجاب، دین و آخرت ما را خراب می‌کند باید حفظ کنیم.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: اگر یک کار خوب کنیم، خداوند ۱۰ برابر آن پاداش می‌دهد و نباید بگذاریم گناهان ما بر حسنات ما پیشی بگیرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران از مردم مازندران که در ایام محرم برای اقامه شعائر حسینی و عزاداری در هیئات، موکب‌ها، مساجد، تکایا زحمت کشیدند و از کسانی هم که بانی خیر بودند تقدیر به عمل آورد.

این مسئول اضافه کرد: همچنین از کسانی که فضا را مدیریت کردند و امنیت را حفظ کردند، اعم از نهاد‌ها و دستگاه‌های امنیتی و حفاظتی و نهاد‌های کمک‌کننده از همه صمیمانه تشکر دارم و از رسانه‌ها که مراسم را پوشش دادند نیز بسیار ممنون و سپاسگزارم.

وی ضمن اظهار تأسف از اقلیت هنجارشکنی که حرمت دسته‌جات، مراسم و مجالس را حفظ نکردند، گفت: اکثریت بانوان و آقایان با رعایت شئون توانستند مراسم را انجام دهند.

امام جمعه ساری از سرپرست ریاست جمهوری خواست تا دستوری در زمینه مصوبات سفر رئیس جمهور شهید صادر کند تا این مصوبات ابلاغ و اجرا شود.

آیت الله محمدی لائینی از مدیران این دولت خواست کار خود را تا لحظه آخر با قوت انجام دهند و تصریح کرد: هر کسی بر اساس وظیفه تا آخرین لحظه کار خود را باید خیلی جدی و درست انجام دهد.

وی با بیان اینکه دو هفته گرم در پیش رو داریم، بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب و برق تأکید کرد.

امام جمعه ساری به با اشاره به سالروز تشکیل شورای نگهبان گفت: از این نهاد خدوم در حوزه نظارت بر اجرای قانون اساسی و تفسیر قانون اساسی و نظارت بر انتخابات و تصویب مصوبات مجلس در این چهار دهه تقدیر و تشکر داریم و از همه کسانی که در بخش نظارت برای انتخابات اخیر در استان تلاش داشتند نیز تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی اضافه کرد: امروز با شمر‌های جدیدی روبه‌رو هستیم که مثل شمرهای زمان امام حسین (ع) همان قساوت و جنایت را دارند و مظاهر بسیار وحشتناک از مظلومیت‌ها، آدمکشی‌ها و کودک‌کشی‌ها را دارند و نسبت به زنان و مردان بی‌دفاع جنایت می‌کنند و وظیفه ما این است که حسین‌های امروز و شمر‌های امروز و مظلوم‌های امروز را بشناسیم و درس عبرت بگیریم و همه جا را کربلا و همه روز‌ها را عاشورا بدانیم و با ظالمین مبارزه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها