نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان:

حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه مصداق ظلم‌ستیزی و توجه به فرهنگ عاشورایی است

حجت‌الاسلام والمسلمین «مطیعی» گفت: حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه مصداق ظلم‌ستیزی و توجه به فرهنگ عاشورایی است و جنبه عبرت‌آموزی و ظلم‌ستیزی از واقعه عاشورا مورد توجه عزاداران حسینی باشد.
کد خبر: ۶۷۹۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۲ - 19July 2024

 به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای امام علی (ع) اظهار داشت: رییس‌جمهور منتخب در گفتار و سخنرانی‌های خود گفتمان و مواضع ارزشمند در دفاع از مردم مظلوم غزه و روابط بین‌الملل مطرح کرد که تایید و حمایت می‌شود.

وی اضافه کرد: حرکت مسوولان دولت چهاردهم در چارچوب قانون هفتم توسعه، مسیری درست و ممکن است جابه‌جایی مسوولان از جمله استانداران و فرمانداران متناسب با سیاست و برنامه‌ها انجام شود.

امام جمعه سمنان گفت: حمایت از جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه مصداق ظلم‌ستیزی و توجه به فرهنگ عاشورایی است.

وی یادآور شد: جنبه عبرت‌آموزی و ظلم‌ستیزی از واقعه عاشورا مورد توجه عزاداران حسینی باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی در بخش دیگری اظهار کرد: اگر ترور نامزد ریاست جمهوری آمریکا حقیقت باشد نشان از ضعف عملکرد نیروهای امنیتی و اگر ساختگی بود نیز نشان‌دهنده صداقت نداشتن و مردم‌فریبی است.

وی با اشاره به جنایت‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی علیه جبهه مقاومت و سکوت سازمان‌های بین‌المللی مدعی حمایت از حقوق بشر، اظهار کرد: سکوت مقابل ظلم در فرهنگ حسینی جایگاهی ندارد.

نماینده ولی فقیه در سمنان ادامه داد: فرهنگ عاشورا فقط گریه نیست، بلکه یک فرهنگ جامع و کامل و دارای جنبه‌های مختلف از جمله سیاسی و ظلم‌ستیزی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با قدردانی از برگزاری آیین‌های عزاداری با شکوه امام حسین(ع) در سمنان، بیان کرد: عزاداران حسینی در عزاداری‌ها، ترویج فرهنگ عاشورا را مدنظر قرار دهند.

امام جمعه سمنان با دعوت از نمازگزاران به رعایت تقوا و پرهیزگاری، ادامه داد: رعایت تقوا انسان را به سعادت و کمال می‌رساند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها