امام جمعه موقت دامغان:

پیروز اصلی انتخابات ملت ایران است

حجت الاسلام «فوادیان» گفت: نظام و کشور قوی با حضور مردم شکل می‌گیرد و مردم ایران بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به اقتدار و عظمت ایران افزودند.
کد خبر: ۶۷۹۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷ - 19July 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «احمد فوادیان» امام جمعه موقت دامغان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دامغان در مصلای این شهرستان با اشاره به برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و حضور و مشارکت مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی اظهار داشت: پیروز اصلی انتخابات ملت ایران است که با حضور و مشارکت بالا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

وی گفت: نظام و کشور قوی با حضور مردم شکل می‌گیرد و مردم ایران بار دیگر با حضور خود در پای صندوق‌های اخذ رأی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به اقتدار و عظمت ایران افزودند.

امام جمعه موقت دامغان با اشاره به حضور معنادار جوانان در عزای حسینی گفت: حضور بسیار خوب و معنادار جوانان و ابراز عشق و علاقه به سرور و سالار شهیدان در دهه اول محرم امسال قابل تقدیر است.

فوادیان همچنین بیان کرد: عده‌ای دشمن شاد کن با پوشش‌های نا مناسب و زننده در عزای حسینی شرکت که قصد جریحه‌دار کردن مراسم عزای حسینی را داشتند وارد مجالس شدند که نتوانستند از گرمی و سور عزای حسینی ذره‌ای بکاهند و بلکه عزای حسینی با عزت و اقتدار تمام و به خوبی و بهتر از هر سال برگزار شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها