یادواره شهدای بابتنگل زرند برگزار شد

یادواره شهدای دفاع مقدس روستای باب تنگل و ۳ شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان در تکیه ابوالفضل (ع) این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷ - 19July 2024

یادواره شهدای بابتنگل زرند برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از کرمان،یادواره شهدا دفاع مقدس روستای باب تنگل و ۳ شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا کرمان در تکیه ابوالفضل (ع) این روستا برگزار شد.

در این مراسم معنوی که با حضور قشر‌های مختلف مردم، شهید پرور و ولایتمدار برگزار شد. 

حجت الاسلام «نجفی» از حوزه علمیه مشهد مقدس با قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم. به استناد آیاتی از کلام وحی در مورد شهیدان گفت، تلاش و اعمال شهدای گرانقدر هیچ گاه از بین نمی‌رود .

وی با اشاره به عملیات‌های دوران دفاع مقدس و حماسه آفرینی رزمندگان این خطه افزود، از جمله دلایل برگزاری اینگونه یادوار‌ها انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان جامعه است؛ که بسیاری از جوانان و نوجوانان ما صحنه‏‌های جنگ را ندیده ‏اند، لذا این یادواره‏‌ها نقش بسزایی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان دارد.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز رنگ عوض می‏ کنند لذا باید هوشیار باشیم و هدف دشمنان به تعبیر قرآن این است که دین و باور‌های اعتقادی را از ما بگیرند که در اهداف شوم خود موفق نخواهند شد.

وی اقتدار و عظمت ایران اسلامی را مرهون فدا کاری شهدا والا مقام دانست و گفت، در پاسداری از آرمان‌های مقدس شهدا و امام شهدا از هیچ کوششی دریغ نکرد.

در ادامه یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در وصف شهدا به مرثیه سرایی پرداختند واین مراسم همراه با چند برنامه متنوع فرهنگی همراه بود و شرکت کنندگان با قرائت فاتحه بار دیگر با آرمان‌های والای شهدا گرانقدر تجدید پیمان کردند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار