امام جمعه بندرعباس:

مقاومت بر آمده از فرهنگ عاشورایی و اندیشه های مکتب حسینی است

حجت الاسلام«عبادی زاده» گفت: مقاومت بر آمده از فرهنگ عاشورایی و اندیشه های مکتب حسینی است، ملت مظلوم فلسطین در برابر یزدیان زمان قرار گرفته اند و امروز وظیفه هر مسلمانی روشنگری در برابر ظلم و جور صهیونیست ها و محکوم ساختن کودک کشی آنان و کمک به مقاومت با هر شکل ممکن است.
کد خبر: ۶۷۹۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰ - 19July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،حجت الاسلام و المسلمین «محمد عبادی زاده» امام جمعه بندرعباس امروز در خطبه های نماز جمعه مرکز هرمزگان که در مسجد جامع این شهر اقامه شد، اظهار داشت: مقاومت تنها راه پیروزی ملت های منطقه از ظلم و ستم و استکبار است.
 
وی با بیان این که مقاومت بر آمده از فرهنگ عاشورایی و اندیشه های مکتب حسینی است، تأکید کرد: ملت مظلوم فلسطین در برابر یزدیان زمان قرار گرفته اند و امروز وظیفه هر مسلمانی روشنگری در برابر ظلم و جور صهیونیست ها و محکوم ساختن کودک کشی آنان و کمک به مقاومت با هر شکل ممکن است.
 
امام جمعه بندرعباس از شکوه حضور مردم در مراسمات عزاداری حسینی به معنای زنده بودن و پویایی مکتب عاشورا یاد کرد و بیان داشت: صمیمانه از تلاش همه فعالان این عرصه در برپایی مراسمات حسینی قدردانی می کنم و اجر این مراسمات بدون شک در نزد خدای متعال محفوظ است.
 
حجت الاسلام عبادی زاده در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن انتخاب وزرا و ترکیب کابینه دولت چهاردهم، تأکید کرد: دوران رقابت انتخاباتی تمام شده و اکنون زمان رفاقت است و همه وظیفه دارند به دولت منتخب کمک کنند.
 
وی در ادامه تأکید کرد: رییس جمهور منتخب نماینده همه ملت ایران در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی است و تلاش همه مسؤولان باید امیدآفرینی در جامعه و تلاش در راستای تقویت اقتصاد کشور به منظور کاستن از فشار به مردم است و دولت نیز در این مسیر به کمک، حمایت و نقد منصفانه نیاز دارد.
 
امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: کارنامه تمامی‌ روسای جمهور نشان دهنده کارنامه مجموعه انقلاب و نظام اسلامی است و این موضوع ضرورت کمک به دولت منتخب را بیشتر مشخص‌ می‌کند.
 
نماینده ولی فقیه در هرمزگان از دستگاههای انتظامی و امنیتی کشور در برقراری امنیت برای مراسمات عزاداری حسینی نیز به طور ویژه قدردانی کرد و گفت: تلاش ها و مجاهدت های خاموش فراوانی برای برقراری پایدار امنیت کشور در جریان است که تنها بخشی از آنها را مطلع می شویم و این فرزندان ملت ایران سخت در تلاش برای حفظ امنیت و اقتدار کشور در برابر دشمنان وبدخواهان این ملت هستند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها