راهپیمایی گسترده یمنی‌ها در صنعا در حمایت از غزه

یمنی ها راهپیمایی باشکویی در میدان السبعین صنعا برگزار کردند و در بیانیه ای از عملیات پهپادی نیروهای مسلح یمن به تل آویو تمجید کردند.
کد خبر: ۶۷۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۴ - 19July 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یمنی ها امروز راهپیمایی باشکوهی در میدان السبعین انجام دادند. این راهپیمایی در حمایت از غزه و مقاومت فلسطین برگزار شد.

راهپیمایی گسترده یمنی‌ها در صنعا در حمایت از غزه

راهپیمایی کنندگان در بیانیه ای اعلام کردند: ما دستاورد تاریخی هدف قرار دادن یافا موسوم به تل آویو را مورد تمجید قرار می دهیم. پایداری مبارزان در غزه و ایستادگی ملت فلسطین را می ستاییم که همه طرحهای دشمن را به شکست کشانده است.

در بیانیه راهپیمایی کنندگان آمده است: ما خطاب به ملت فلسطین می گوییم که از هیچ تلاشی برای یاری آنها دریغ نخواهیم کرد و از موضع خود در پایبندی به ملت فلسطین و مقدسات هرگز عقب نخواهیم نشست.

راهپیمایی کنندگان از عملیات نیروهای مسلح یمن تمجید و بیان کردند: این عملیات ها خسارات شدیدی به دشمن وارد کرده است به طوری که دشمن اعلام کرده که بندر ام الرشراش تعطیل شده و دهها هزار شرکت تجاری بسته شده است.

در این بیانیه آمده است: عملیات نیروهای مسلح ما سمبل قدرت آمریکا یعنی ناو آیزنهاور را درهم شکست و همچنان بازتاب آن در مراکز مطالعاتی و رسانه ها تحت بررسی است.

همچنین راهپیمایی کنندگان عملیات جبهه های پشتیبانی در لبنان و عراق را مورد تمجید قرار دادند و آنرا موجب رقم زدن معادله جدید دانستند که تحرک دشمن علیه فلسطین را ناکام گذاشت.

نظر شما
پربیننده ها