امام جمعه لامرد تاکید کرد؛

ضرورت حضور فعال در عرصه سایبری در راستای تقویت جبهه حق

حجت الاسلام آزاد با اشاره به اینکه باید در فضای رسانه‌ای و سایبری حضوری فعال داشت، گفت: حضور فعال در فضای سایبری به منظور تقویت جبهه حق ضرورت دارد.
کد خبر: ۶۷۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶ - 19July 2024
ضرورت حضور فعال در عرصه سایبری در راستای تقویت جبهه حقبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت الاسلام و المسلمین «محمدجواد آزاد» امام جمعه شهرستان لامرد در خطبه‌های این هفته لامرد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دشت کربلا از تمامی برپا کنندگان مواکب و هیئت‌ها در سطح شهر لامرد در این چندروز محرم که از عزاداران حسینی پذیرایی نمودند صمیمانه تشکر و قدردانی نمود.
 
امام جمعه لامرد، ضمن گرم نگه داشتن عزای سیدالشهدا در دهه اول محرم از همه عزاداران حسینی خواست تا راه و منش حسینی را پیشه کنند و در جهاد تبیین ‍فعال‌تر باشند.
 
وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: زیارت عاشورا حدیث قدسی است و جبهه کفر و باطل یعنی بنی امیه اگر دچار موفقیتی شده اند حاصل این است که به تنهایی به میدان نرفتند بلکه جبهه تشکیل دادند.
 
حجت الاسلام آزاد افزود: در زیارت عاشورا چهار مرتبه آمده که اگر دشمن موفق شده به دلیل این است که امت تشکیل داده و در مقابل پیامبر ایستادند و ثقیفه تشکیل دادند و حضرت علی را به شهادت رساندند.
 
وی ادامه داد: اگر نتیجه عزاداری‌ها به این شود که امت تشکیل دهیم و یک حرکت جمعی داشته باشیم در این کارزار موفق شده این و باید از این راهبردی که در زیارت عاشورا آمده بهره برد.
 
وی گفت: اسراییل که نماد استکبارستیزی ست جبهه حق در مقابل آنها ایستاده و چه بلایی سر آنها در دریا و خشکی آورده که نباید این جنگ اینقدر به طول می‌انجامید.
 
خطیب جبهه لامرد گفت: ایران اسلامی در عرصه نظامی و سیاست بین الملل موفق شده، اما در عرصه رسانه و سایبری ضربه خورده ایم و باید تلاش کرد تا هر چه سریعتر به پیشرفت‌های بیشتری دست یابیم.
 
وی با بیان اینکه باید در فضای رسانه‌ای و سایبری فعال بود و حضور ما تقویت جبهه حق است اظهار کرد: دشمن در دو جبهه اقتصادی و رسانه‌ای تقویت شده و ما دچار ضعف هستیم و راهبرد ما دقیق نیست و با هم اختلاف سلیقه داریم و این سر موضوعات فلسطین در مقابل جریان کفر بایستیم و ضعیف‌تر از نظام اسراییل وجود ندارد و میطلبد همه کمک کنند، زیرا اسراییل روز به روز در حال ضعیف‌تر شدن هستند.
 
وی ادامه داد: جبهه حق باید محکم‌تر به جلو برود تا پیروزی‌ها زودتر رقم بخورد و نتیجه این عزاداری‌ها به تشکیلاتی برسد که با استحکام در مقابل ظلم بایستیم.
 
این استاد حوزه علمیه در ادامه به موضوع اربعین و مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: در ستاد اربعین شهرستان برنامه‌های خوبی پیش بینی شده و ستاد عتبات عالیات نیز برنامه‌های خوبی تدارک دیده است.
 
خطیب جمعه لامرد در پایان گفت: موکب مدافعان حرم در مرز شلمچه در حال ساخت است و نیازمند مساعدت و همراهی شهروندان عزیز لامردی است و در این زمینه نیز همراهی کرده تا در این امر مقدس سهیم شوید.
 
گفتنی است؛ مردم عزادار و سیاه پوش لامردی پس از اقامه نماز عصر در گرمای ۵۰ درجه این شهرستان از مصلی الغدیر تا میدان شهدای این شهر در حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه و فلسطین شعار‌های مرگ بر اسراییل، مرگ بر آمریکا و غزه شده کرببلا مهدی بیا، مهدی بیا سر دادند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار