وصیت‌نامه شهید «رضا علیزاده»

در راه پیشبرد انقلاب و اسلام از هیچ کمکی کوتاهی نکنید

شهید «رضا علیزاده» در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: در راه پیشبرد انقلاب و اسلام از هیچ کمکی کوتاهی نکنید و تا آنجا که می‌توانید برای شناخت اهداف انقلاب اسلامی کوشش کنید و به مردم آگاهی بدهید.
کد خبر: ۶۷۹۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸ - 19July 2024

در راه پیشبرد انقلاب و اسلام از هیچ کمکی کوتاهی نکنیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت- سمیه اقدامی؛ شهید «رضا علیزاده» در سال ۱۳۴۳ در یک خانواده کشاورز روستایی دیده به جهان گشود و دوران کودکی را در کنار خانواده سپری کرد و تحصیلات ابتدایی و راهنمایی را در روستای خود به پایان رسانید و جهت ادامه تحصیل عازم لاهیجان شد تا سوم هنرستان در رشته ساختمان ادامه تحصیل داد.

وی جوانی مؤدب و بسیار با استعداد بود و روحیه مذهبی بسیار بالایی داشت؛ او نمی‌توانست ببیند که دشمن به کشورش تجاوز کند و آرام بنشیند به همین خاطر عازم جبهه شد که پس از مبارزه علیه دشمن در تاریخ ۱۸ آبان ۱۳۶۱ به شهادت رسید.

قسمتی از وصیت‌نامه شهید رضا علیزاده:

از شما می‌خواهم که کاملاً از روحانیت حمایت و پشتیبانی کنید و در همه حال آنها را تقویت کنید.

عزیزان من، در غم مرگ من ناراحت نباشید و بدانید که مسلمان انقلابی هرگز نمی‌میرد و مرگ در اسلام برای ایشان مفهومی ندارد بلکه ایشان زندگی جاودانه اخروی دارند.

مادرجان سلام مرا بپذیر و بدان که حال وقت آن شده که رسالت زینب را بر دوش بگیری و زینب و از صبر و استقامت کن؛ در مرگ من گریه نکن بلکه بخند و خوشحال باش و بدان که من آگاهانه به این راه رفته‌ام و با اعتقاد کامل در این راه جان سپرده‌ام و تنها از شما می‌خواهم که برایم طلب آمرزش کنید.

برادران و خواهرم، در راه پیشبرد انقلاب و اسلام از هیچ کمکی کوتاهی نکنید و تا آنجا که می‌توانید برای شناخت اهداف انقلاب اسلامی کوشش کنید و به مردم آگاهی بدهید.

به مردم بگویید که خون حسین (ع) هرگز از جوشش نمی‌افتد و در طول تاریخ جریان خواهد داشت و تا انقلاب مهدی (عج) خون‌های به این دریای بیکران و جوشش بی‌امان راه حسین (ع) اضافه خواهد شد تا هدف امام حسین (ع) را به منزل مقصود برسانند و این خون‌های آنهایی خواهد بود که آرزو می‌کردند در صحرای کربلا بودند و امام حسین (ع) را یاری می‌نمودند و امروز با شماست که خون این عزیزان را پاس بدارید و ادامه‌دهنده راهشان باشید.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها