نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

مسئله اول جهان فلسطین است

دری نجف آبادی گفت: مسئله اول جهان فلسطین است و ما نباید در این شرایط فلسطین و مردم غزه را فراموش کنیم.
کد خبر: ۶۷۹۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱ - 19July 2024

مسئله اول جهان فلسطین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، آیت‌الله «قربانعلی‌دری نجف‌آبادی»، امام جمعه اراک، در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بیت‌المقدس اظهار داشت: فلسطین مسلئه اصلی جهان اسلام و دولت منتخب است و نباید نظاره گر ظلم به ملت مظلوم فلسطین بود.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: همه باید در برابر ظلمی که در حق مردم غزه می‌شود هوشیار باشند، زیرا ما در برابر گرگ‌های زمانه قرار داریم.

امام جمعه اراک بیان داشت: دولت منتخب در جبهه داخلی با آمادگی بالا چه در زمینه سیاستی، فرهنگی، اقتصادی و همچنین در انتصاب وزرا، استانداران معاونان دقت کند. 

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش به انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا اشاره کرد و گفت: دولت آینده آمریکا دلش برای ما نمی‌سوزد و فقط به دنبال منافع خود است و در سابقه این کشور ریختن میلیون‌ها تن بمب بر سر مردم عراق و افغانستان در تاریخ ثبت شده، بنابراین باید ضریب مراقبت را افزایش داد.

وی ادامه داد: دولت منتخب در جبهه داخلی با آمادگی بالا چه در زمینه سیاستی، فرهنگی، اقتصادی و همچنین در انتصاب وزرا، استانداران معاونان دقت کند. 

امام جمعه اراک در خاتمه بیان کرد: برنامه‌های عزاداری برای اباعبدالله الحسین‌(ع) باید با کیفیت، پرمحتوا و نقش‌آفرین، در حد اعلا و بدون نقص انجام شود و کرامت اهل بیت (ع) رعایت شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها