امام جمعه دهلران:

حملات رژیم صهیونیستی با مدیرت آمریکا صورت می‌گیرد

حجت‌الاسلام «موسوی» گفت:حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به جنوب لبنان و فلسطین محکوم است، زیرا با مدیریت مستقیم آمریکا صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۶۷۹۴۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵ - 19July 2024
 حملات رژیم صهیونیستی با مدیرت آمریکا صورت می‌گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، حجت‌الاسلام «موسوی» امام جمعه شهرستان دهلران در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان اظهارداشت:آسیب شناسی روز عاشورا باید بازگو شود، زیرا کسانی در روز عاشورا بودند که سکوت کردند و یا بر علیه امام حسین بودند و آنها برای همیشه مردود واقعی تاریخ شدند. 
 
 وی افزود:ضعف ایمان به خدای متعال مردم آن زمان، و عدم خداباوری واقعی آنها باعث شد امام حسین را به شهادت برسانند. 
 
حجت‌الاسلام «موسوی» بیان کرد:مسئولین با عزم و اراده جدی، قوی و جهادی بصورت قاطعانه خواستار بازگشایی مرز چیلات هستند، و به نتایج مطلوبی خواهد رسید.
 
 خطیب نماز جمعه دهلران خاطرنشان کرد:قطعاً دو طرف ایرانی و عراقی به این نتیجه رسیده اند که چیلات یک مرز ویژه با ظرفیت‌های خوب سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و مذهبی است که بازگشایی آن به نفع دولتین ایران و عراق می‌باشد.
 
 امام جمعه دهلران بیان کرد:کشور عزیزمان ایران دارای یک نظام اسلامی است که با خون شهیدان آغشته شده است، فلذا زیبنده نیست برخی افراد در آستانه تشکیل دولت چهاردهم با برخی صحبت‌های نسنجیده برای کشور عزیزمان حاشیه درست کنند، برخی مطالب باعث ایجاد تفرقه بوده و کارشکنانه است لذا هرکسی برای نظام، چالش ایجاد کند و یا فرقه‌ها را تحریک کند، محکوم است.
 
 حجت‌الاسلام «موسوی» گفت:حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به جنوب لبنان و فلسطین محکوم است، زیرا با مدیریت مستقیم آمریکا صورت می‌گیرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها