دریابان شمخانی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

تهدیدهای رژیم صهیونیستی سراب است/ یمنی‌ها تیزهوش، توانمند و با اراده‌ هستند

مشاور سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره تهدید ایران و یمن توسط وزیر جنگ رژیم صهیونیستی گفت: این رژیم ۴۰ سال است که ما را تهدید می‌کند و تهدیداتش مثل همیشه سراب است.
کد خبر: ۶۷۹۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۱ - 21July 2024

دریابان «علی شمخانی» مشاور سیاسی رهبر معظم انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره حمله پهپادی نیرو‌های مسلح یمن به تل‌آویو اظهار داشت: انصارالله یمن از روز‌های آغازین جنگ نابرابر رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه با اعلام راهبرد حمایت از مظلومان غزه، اعلام کردند تا زمانی که درگیری‌ها در غزه و قتل عام کودکان و کشتار مردم مظلوم و غیرنظامی ادامه یابد، ما در دفاع از مردم فلسطین از هر وسیله‌ای برای توقف جنگ استفاده می‌کنیم و تنگه «باب‌المندب» ناامن خواهد بود.

شمخانی

شمخانی با اشاره به توانمندی بالای نیرو‌های انصارالله یمن افزود: در یمن توانمندی فنی مناسب و قوی در طول سال‌های گذشته شکل گرفته و یمنی‌ها مردم بسیار تیزهوش، توانمند، صاحب اراده و دارای عزم بالایی هستند.  

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به سماجت و لجاجت نتانیاهو در ادامه جنگ و کشتار مردم غیرنظامی در غزه گفت: رژیم جنایتکار صهیونیستی در طول سه روز، بیش از هزار نفر را به شهادت رساند و یمنی‌ها چاره‌ای غیر از این نداشتند که از ابزاری استفاده کنند تا بتوانند جلوی این جنایات را بگیرند.

وی در ادامه با اشاره به قابلیت پهپاد‌ها عنوان کرد: دانش و شکل عمومی پهپاد در دنیا یکسان است و پهپادهای روسیه، ایران، ترکیه و آمریکا با هم فرق چندانی ندارند؛ اما شکل هندسی متفاوتی دارند.

شمخانی با اشاره به استفاده نیرو‌های مسلح یمن از پهپاد «صماد-۳» (یافا) در حمله اخیر به تل‌آویو تاکید کرد: یمنی‌ها انصافاً دفاع جانانه‌ای از مردم غزه داشته‌اند و این اقدام آن‌ها هم بسیار جسورانه و شجاعانه‌ بود.

شمخانی در پایان درباره تهدید ایران و یمن توسط وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی ۴۰ سال است که ما را تهدید می‌کند و تهدیداتش مثل همیشه، سراب است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار