مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا:

امروز همه ادیان و مذاهب به امام حسین (ع) عشق می‌ورزند

حجت الاسلام ایمانی گفت: امروز به برکت قیام عاشورا و شهادت مظلومانه امام حسین و یارانش، بیداری ایجاد شده و پرچم مبارزه با استبداد و خودخواهان جهان به دست همه ادیان برافراشته شده است و از آن به عنوان الگوی آزادگی و مبارزه با ظلم می‌شناسند.
کد خبر: ۶۷۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰ - 20July 2024

امروز همه ادیان و مذاهب به امام حسین (ع) عشق می‌ورزند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، حجت الاسلام والمسلمین «عبدالعلی ایمانی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان امروز در جلسه اخلاق کارکنان این ستاد اظهار داشت: رشد کردن، به بلوغ رسیدن است و وقتی انسان به بلوغ می رسد می تواند مباحث فقهی و قرآنی را بهتر بفهمد.

وی افزود: قرآن کلام صامت است و امام حسین(ع) کلام ناطق. قرآن فی نفسه صحبت نمی کند و نیاز به یک زبان گویا دارد و یکی از این زبانهای گویا امام حسین(ع) است.

حجت الاسلام ایمانی با اشاره به حدیث گهربار نبوی که فرمود إنَّ لِقَتْلِ الْحُسَيْنِ حَرَارَةٌ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لَنْ تَبْرُدَ أَبَداً خاطرنشان کرد: امروز این فرمایش پیامبر عظیم الشأن اسلام به درستی محقق شده است لذا می‌بینیم نه تنها مسلمانان و شیعیان بلکه همه انسان‌ها به رفتار، کردار و سیره امام حسین(ع) عشق می‌ورزند و نسبت به خاندان پیامبر(ص) ادای احترام می کنند.

وی تاکید کرد: امروز به برکت قیام عاشورا و شهادت مظلومانه امام حسین و یارانش، بیداری ایجاد شده و پرچم مبارزه با استبداد و خودخواهان جهان به دست همه ادیان برافراشته شده است و از آن به عنوان الگوی آزادگی و مبارزه با ظلم می‌شناسند.

ایمانی افزود: قرآن شفا دهنده و شفاعت کننده است و امام حسین(ع) نیز بعنوان یک قرآن ناطق شفا دهنده است و شفیع محبان خود که سنت آنها حفظ می کند ، می باشند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گفت: در روایات اهل سنت حدود 300 روایت آمده که امام حسین(ع) به همراه جد بزرگوارشان و فرزندانش انسانها را شفاعت می کنند که این شفاعت هم در دنیا ، هم در برزخ و هم در آخرت است.

این مسئول تصریح کرد: امام حسین(ع) در روز عاشورا بیانی دارد که می فرماید : خدایا شهادت را برای من مبارک کن و این ثمره است که از حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) به آنها رسیده است و این سیره تا کنون نیز ادامه دارد.

ایمانی خاطرنشان کرد: امروز می بینیم در همه ادیان و مذاهب به امام حسین (ع) عشق می ورزند و محبت جامعه بشری روز به روز نسبت به امام حسین(ع) و خاندانش بیشتر می شود.

انتهای پیام / حامد بادله

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار