فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص):

اقتدار دفاعی کشور مرهون وحدت نیرو‌های مسلح است

امیر سرتیپ رحیم‌زاده با اشاره به وحدت و هم‌افزایی ارتش و سپاه گفت: یکی از عوامل اصلی اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی تعامل و همکاری بین نیرو‌های مسلح است.
کد خبر: ۶۷۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷ - 20July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «قادر رحیم‌زاده»  در بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در تبریز، بر لزوم آمادگی کامل و شبانه‌روزی کارکنان و نیرو‌های رزمی در سایت‌ها، ایستگاه‌ها و مواضع پدافندی تأکید کرد.

امیر سرتیپ رحیم‌زاده

امیر سرتیپ رحیم‌زاده ادامه داد: بر همین مبنا باید از نحوه و نوع آموزش و ارزیابی سامانه‌های گسترش یافته در سطح منطقه اطمینان پیدا کنیم تا در شرایط بحرانی بتوانیم بیشترین اثرگذاری را از آن‌ها داشته باشیم.

وی با اشاره به همدلی و وحدت بی مانند نیرو‌های مسلح ایران، یادآور شد: همدلی و همزبانی ارتشیان دلاور و سپاهیان سرافراز موجب هم‌افزایی بین این ۲ مجموعه قدرتمند دفاعی کشور شده و یکی از عوامل اصلی اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی تعامل و همکاری بین نیرو‌های مسلح است.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) افزود: نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در امتداد حادثه و قیام سرخ عاشورا در مقابل هرگونه زورگویی، تجاوز و زیاده‌طلبی دشمنان محکم ایستاده‌اند و از دین، ارزش‌ها و انقلاب اسلامی تا آخرین قطره خون دفاع می‌کنند.

امیر رحیم‌زاده خاطرنشان کرد: نیرو‌های جان بر کف پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران باید عبرت‌ها و تجربه‌های حادثه عاشورا را در دوران مسئولیت خدمتی و زندگی شخصی خود پیاده کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: امام حسین (ع) با علم به اینکه وارد مسیری می‌شود که عاقبت آن جز شهادت و اسارت اهل بیت (ع) نیست، با قرار گرفتن در این راه و با ایثار و فداکاری خود و خاندانش توانست دین اسلام را برای همیشه‌ی تاریخ حفظ کند و زنده نگه دارد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها