معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش:

خوشایندسازی اماکن سربازی از اولویت‌های «نهاجا» است

امیر سرتیپ طالب‌زاده گفت: رسیدگی به امور سربازان و خوشایندسازی اماکن سربازی از اولویت‌های نیروی هوایی ارتش است که این امر باعث ارتقای توان رزم این نیرو می‌شود.
کد خبر: ۶۷۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳ - 20July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «علی اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش به همراه امیر سرتیپ دوم «لطفعلی خرسندی» معاون مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل نهاجا و امیر سرتیپ دوم خلبان «حافظ زارع» فرمانده قرارگاه پشتیبانی این نیرو با حضور در اماکن سربازی کوی‌های سازمانی نیروی هوایی ارتش در شرق تهران، بهسازی و بازسازی‌های صورت‌گرفته این نیرو را مورد بازدید و ارزیابی قرار داد.

تمام تلاش ما در راستای ارتقاء بصیرت کارکنان وظیفه است

امیر سرتیپ طالب‌زاده در این بازدید در دیدار چهره به چهره با سربازان، اظهار داشت: تمام تلاش ما در راستای ارتقاء بصیرت شما کارکنان وظیفه است و شما عزیزان به عنوان آینده‌سازان ایران اسلامی برای ما بسیار ارزشمند هستید.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش افزود: قدر خود و موقعیتی که در آن هستید را بدانید و از قوای جوانی خود در راه اعتلای جمهوری اسلامی ایران استفاده کنید.

وی خاطرنشان کرد: رسیدگی به امور سربازان و خوشایندسازی اماکن سربازی یکی از اولویت‌های نهاجا است که بی شک این امر باعث ارتقای توان رزم این نیرو و عامل آسایش سربازان می‌شود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها