مشاور هنری رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور:

نبض تئاتر کشور باید در دست بچه‌های مسجد باشد

«عالم‌بخش» با اشاره به اینکه آنچه باعث ارتقای سطح علمی و دانش شما می‌شود را باید جستجو کنید، گفت: تئأتر هنر ارتقای اندیشه و سبک زندگی و هنر استراتژیک یک جامعه است لذا نبض تئاتر کشور باید در دست بچه‌های مسجد باشد.
کد خبر: ۶۷۹۵۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱ - 20July 2024

نبض تئاتر کشور باید در دست بچه‌های مسجد باشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان جنوبی، «حسین عالم‌بخش» مشاور هنری رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور امروز (شنبه) در آیین اختتامیه تئاتر جوانه‌های شبستان در استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: موقعیت بسیار مناسبی به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی و ستاد کانون‌های مساجد استان برای بچه‌های مسجد در سه این دوره آموزشی فراهم شد.

وی با تأکید بر اینکه خراسان جنوبی جزو استان‌های برتر در برگزاری دوره آموزشی تئاتر جوانه‌های شبستان از سوی اساتید شناخته شده است، خطاب به شرکت کنندگان در این دوره آموزشی، بیان داشت: برای مردم کار کنید تا روزی سکاندار تئاتر استان خراسان جنوبی خواهید شد.

مشاور هنری رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه آنچه باعث ارتقای سطح علمی و دانش شما می‌شود را باید جستجو کنید، گفت: تئأتر هنر ارتقای اندیشه و سبک زندگی و هنر استراتژیک یک جامعه است لذا نبض تئاتر کشور باید در دست بچه‌های مسجد باشد.

عالم‌بخش با اشاره به اینکه بچه‌های مسجد هستند که با هنر خود می‌توانند آینده این کشور را تضمین کنند، بر بهره‌گیری از فرصت‌ها تأکید کرد و خواستار حمایت راهبردی و اجرایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از بچه‌های مسجد شد.

وی خطاب به بچه‌های شرکت کننده در این دوره آموزشی، تبیین کرد:: ما نیازمند فعالیت شما برای فعالیت شلیک موشک‌های سبز و گلگون هنری به ده‌ها کلیومتر دورتر از ایران عزیی هستیم و امروز عزت مردم ایران در فیلم‌های مستند باید به تمام جهان باید برسد.

مشاور هنری رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در پایان خاطرنشان کرد: امور فرهنگی نماز جمعه بیرجند باید در دستان هنرمندان باشد همان‌طور که در تبریز و اردیبل و تهران رخ داده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار