رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان:

محرم و صفر بهترین فرصت برای ترویج گفتمان ایثار و شهادت است

«انجم شعاع» گفت: محرم و صفر فرصت بزرگ فرهنگی است تا تاریخ اسلام و گفتمان ایثار و شهادت به بهترین شکل برای مردم تبیین شود.
کد خبر: ۶۷۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹ - 20July 2024

محرم و صفر بهترین فرصتی است که گفتمان ایثار و شهادت را برای مردم تبیین می‌کند

به گزارش دفاع پرس از کرمان،«حسین انجم‌شعاع» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محرم و صفر فرصت بزرگ فرهنگی است تا تاریخ اسلام و گفتمان ایثار و شهادت در راه خدا به بهترین شکل برای مردم تبیین شود.

وی ادامه داد: مکتب امام حسین علیه‌السلام و مجالس عزاداری ماه محرم و صفر است که ایران را به ام‌القرای اسلام تبدیل کرده است و باید هر سال این شور و شعور حسینی را تقویت کنیم تا اثرات مثبت آن به خود جامعه اسلامی بازگردد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار کرد: مردم هر چه برای مراسم عزاداری اباعبدالله حسین علیه‌السلام وقت و هزینه بگذارند، خداوند متعال نیز در همین دنیا نتیجه و ثواب برپایی مراسم سوگواری و عزاداری را نمایان خواهد کرد.

انجم‌شعاع ابراز کرد: ما باید در این ایام روی نوجوانان و جوانان سرمایه‌گذاری معنوی داشته باشیم؛ چراکه همین قشر در آینده عزاداران مکتب حسینی خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین هدف قیام امام حسین علیه‌السلام امر به معروف و نهی از منکر بود که همگان باید عمل این فریضه مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار