هانی‌زاده در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

پیام جهانی حمله پهپادی یمن به قلب تل‌آویو/ رژیم صهیونیستی منتظر ضربات سنگین‌تری باشد

کارشناس مسائل غرب‌آسیا با تاکید بر افزایش توان بازدارندگی محور مقاومت در برابر صهیونیست‌ها، گفت: اگر رژیم صهیونیستی به ماجراجویی‌های خود علیه مردم فلسطین بیش از این ادامه دهد، محور مقاومت ضربات سنگین‌تری بر پیکره پوشالی این رژیم وارد خواهد کرد.
کد خبر: ۶۷۹۵۷۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۱ - 21July 2024

«حسن هانی‌زاده» کارشناس مسائل غرب‌آسیا در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس، درباره حمله پهپادی انصارالله یمن به قلب تل‌آویو، به پیام بسیار مهمی این حمله برای جامعه جهانی اشاره کرد و اظهار داشت: کشتار مردم مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی بیش از ۹ ماه است که در سکوت جامعه جهانی صورت می‌گیرد و تا به امروز نزدیک به ۳۹ هزار نفر از ساکنان غزه به شهادت رسیده و تقریبا ۹۰ هزار نفر نیز مجروح شده‌اند.  

پیام جهانی حمله پهپادی یمن به قلب تل‌آویو/ رژیم صهیونیستی منتظر ضربات سنگین‌تری باشد

وی در ادامه با اشاره بر تداوم نسل‌کشی صهیونیست‌ها در غزه که با حمایت آمریکایی‌ها و غربی‌ها رخ می‌دهد، خاطرنشان ساخت: محور مقاومت با ورود مستقیم به جنگ غزه این پیام را ارسال کرد که سکوت جامعه جهانی باید شکسته و جلوی نسل‌کشی در غزه باید گرفته شود.

کارشناس مسائل غرب‌آسیا با بیان اینکه محور مقاومت از توان بازدارندگی بالایی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی برخوردار است،  عملیات پهپادی انصارالله یمن علیه تل‌آویو را برای رهبران نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی غافلگیرکننده ارزیابی کرد و گفت؛ پهپاد یافای یمنی‌ها از شش لایه سامانه پدآفند هوایی موجود در منطقه عبور کرده و قلب تل‌آویو را مورد هدف قرار داد که این حمله برای صهیونیست‌ها بسیار دردناک خواهد بود.

 وی خاطرنشان کرد: اگر صهیونیست‌ها به ماجراجویی‌های خود علیه مردم فلسطین ادامه دهند در آینده نیز محور مقاومت قلب این رژیم را مورد هدف حملات خود قرار خواهد داد و تمام تاسیسات حیاتی رژیم صهیونیستی را فلج خواهد کرد، لذا رژیم صهیونیستی باید دست از ماجراجویی علیه مردم فلسطین و محور مقاومت بردارد.

هانی‌زاده در بخش دیگر سخنان خود گفت: اگر رژیم صهیونیستی طرح آتش‌بس را قبول نکند، قطعا انصارالله یمن با استفاده از پهپاد‌های پیشرفته‌تر ضربات کوبنده‌تری را به رژیم صهیونیستی وارد خواهد کرد.

کارشناس مسائل غرب‌آسیا به ماجراجویی صهیونیست‌ها علیه مردم لبنان اشاره کرد و بیان داشت: عملیات یمن علیه تل‌آویو را می‌توان نوعی اقدام بازدارنده در چارچوب حق مشروع ملت یمن برای کمک به ملت فلسطین است. در واقع این عملیات هشداری به رژیم صهیونیستی است که اگر این وضعیت ادامه پیدا کند، یمنی‌ها با اتحاد و انسجام کامل، همراه با سایر اعضای محور مقاومت ضربات بیشتری را به رژیم صهیونیستی وارد خواهند کرد. بر همین اساس این رژیم باید در سیاست‌های خودش بازنگری کند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار