استاندار گیلان:

لزوم بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های استانی برای دومین کنگره شهدا

«عباسی» گفت: شهدا متعلق به همه آحاد جامعه هستند و باید از همه ظرفیت‌های موجود در استان استفاده کنیم تا دومین کنگره شهدای استان متناسب با شأن شهدا و مردم گیلان برگزار شود.
کد خبر: ۶۷۹۶۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵ - 20July 2024

لزوم بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های استانی برای دومین کنگره شهدای گیلانبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان امروز در جلسه کنگره سرداران، امیران و هشت هزار شهید و همچنین ستاد اربعین استان گیلان اظهار داشت: برای برپایی دومین کنگره هشت هزار شهید استان و همچنین برگزاری یادواره شهدا در بخش‌های مختلف باید تولید نرم‌افزار‌های مناسبی داشته باشیم تا برای اقشار مختلف مردم به خصوص نوجوانان و جوانان ایجاد جاذبه نماید.

نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه مردم برای برپایی باشکوه دومین کنگره شهدا که اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود باید نقش محوری و اساسی داشته باشند گفت: شهدا متعلق به همه آحاد جامعه هستند و باید از همه ظرفیت‌های موجود در استان استفاده کنیم تا این کنگره متناسب با شأن شهدا و مردم گیلان برگزار شود.

استاندار گیلان ادامه داد: همچنین وظایف همه شهرستان‌ها باید سنجیده و مشخص و از سوی دیگر عملکرد آنها ارزیابی شود تا عقب‌ماندگی و کاستی‌های احتمالی شناسایی و برطرف شود.

عباسی با بیان اینکه نخستین کنگره هشت هزار شهید استان گیلان بسیار مطلوب برگزار شد، گفت: بی‌شک دومین کنگره نیز در سطح کیفی بهتری برگزار خواهد شد و عملکرد این کنگره در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها