رئیس هیئت کشتی بسیج کشور خبر داد؛

رقابت ۴۴۳ کشتی گیر در مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور

سردار «مسلمی» از رقابت ۴۴۳ کشتی گیر از ۲۸ استان در قالب ۳۰ تیم در دو رشته آزاد و فرنگی به مدت دو روز در مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۷۹۶۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۶ - 20July 2024

رقابت ۴۴۳ کشتی گیر در مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشوربه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در نشست خبری مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه و مسئولین برگزاری این مسابقات اظهار داشت: یکی از الزاماتی که در این دوره از مسابقات نسبت به سال گذشته وجود داشته است، برگزاری مسابقات در سطح شهرستان‌ها و سپس استان و ورود قهرمان‌های استانی به مرحله کشوری بوده که موجب شده سطح فنی مسابقات کشوری ارتقا پیدا کند. 

وی افزود: باتوجه به جلسه‌ای که در دو سال گذشته با حضور هیئت کشتی استان‌ها در شهرستان بهشهر مازندران برگزار شده بود، برنامه ریزی‌های خوبی در راستای مسابقات قهرمانی کشتی انجام شد که یکی از الزامات آن برگزاری دوره‌های آموزشی برای هیئت‌های کشتی بوده است و امروز شاهد هستیم استقبال خوبی را با حضور ۲۸ استان داشته‌ایم چنانچه در سال گذشته ۲۱ استان حضور داشتند.

سردار مسلمی به دیگر دلایل استقبال خوب استان‌ها اشاره و تصریح کرد: این دوره از مسابقات نتیجه یک کار بسیار خوب و منسجم و هماهنگ شده‌ای است که در تربیت بدنی ستاد کل سپاه و سازمان بسیج ورزش کشور صورت گرفت و با حمایت‌های بسیار خوب آقای نشاطی و آقای میرافضل باعث شد تا هر شرکت کننده‌ای که حائز رتبه اول در مسابقات قهرمانی سال گذشته بوده، جواز ورود به مسابقات سیزم را داشته باشد در صورتی که سال‌های گذشته چنین چیزی نبود.

این مسئول ادامه داد: از افتخارات بسیج این بوده که در سال گذشته در مسابقات سیزم از بیست نفر اعزامی، هفده نفر از انتخاب‌های بسیج بوده‌اند و این یک کار بسیار خوبی است و ثابت کرد که هرجا تفکر و روحیه بسیجی باشد می‌تواند سکو‌های بزرگی را به دست بگیرد و پرچم ایران را برافراشته نگه دارد، چنانچه دیدیم تیم پر افتخار کشور ما در رشته فرنگی قهرمانی دنیا را کسب کرد و در آزاد نائب قهرمان دنیا شد.

رئیس هیئت کشتی بسیج کشور از رقابت ۴۴۳ کشتی گیر از ۲۸ استان کشور در قالب ۳۰ تیم در دو رشته آزاد و فرنگی به مدت دو روز خبر داد.

وی از تبدیل سوله‌های صالحین به خانه‌های کشتی خبر داد و گفت: ما در این امر در مازندران پیش قدم شده‌ایم و چهار خانه کشتی اختصاصی بسیج داریم که باتوجه به برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان سال تمام شهرستان‌های استان مازندران حداقل یک خانه بسیج خواهند داشت، البته استان خراسان رضوی هم افتتاح خانه کشتی را داشته است. 

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: گسترش باشگاه‌های مقاومت کشتی در دستور کار است و در اکثر استان‌ها درحال شکل گیری است و در استان مازندران بواسطه اینکه در سال‌های گذشته تیم مقاومت را داشته، امسال توانسته در چهار تیم برتر دسته یک کشور حضور داشته باشد و با توجه به پتانسیل‌های شکل گرفته در استان مازندران و به تبع آن در استان‌های دیگر ازقبیل خراسان رضوی، البرز، قم و خیلی دیگر از استان‌ها که از تیم مقاومت کشتی برخوردار هستند، امیدواریم در لیگ برتر هم شاهد حضور تیم‌های مقاومت بسیج باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها