پایان دومین آفرین‌واره بین‌المللی «راوی عشق»

برگزیدگان آفرینواره «راوی عشق» در استان زنجان مشخص شدند.
کد خبر: ۶۷۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸ - 20July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، با برگزاری آیین اختامیه دومین آفرین‌واره بین‌المللی «راوی عشق»، برگزیدگان بخش فیلم و عکس معرفی شدند.
در بخش فیلم دومین آفرین‌واره  بین المللی فیلم و عکس «راوی عشق» اثر «یاحسین » از «مرتضی آقاجانی» از زنجان رتبه نخست را کسب کرد و  اثر « نظر به نذر » از «محمدکدخدازاده» از استان قم در رتبه دوم قرار گرفت. اثر «پیرغلام» از «سیدحمید کرمانی» از زنجان  نیز در این بخش رد جایگاه سوم قرار گرفت.
همچنین در بخش فیلم «مهسا باقری» برای فیلم «زن و محرم» از زنجان، «داور علائی» برای فیلم «زینب» از اردبیل و «حسین نجفی» برای فیلم «خادم» از استان زنجان شایسته تقدیر شناخته شدند.
برگزیدگان بخش عکس دومین آفرین‌واره بین المللی فیلم و عکس «راوی عشق» نیز در بخش (عکس موبایلی) «زینب کریمی، میثم یعقوبی، معصومه عبدی، جاوید خدمتی، مهسا باقری، قدیر وقاری، سکینه محمدی، بهرام بیات، بابک کنعانی و امیرحسین تاران» برگزیده شناخته شدند.
در بخش عکاسی حرفه ای نیز «ساسان جوادنیا» از گیلان، ««عادل عزیزی» از استان مرکزی و «آرین بهمنی» از زنجان شایسته تقدیر شدند و «فرامرز عامل بردبار» از خراسان رضوی رتبه نخست را کسب کرد، «حسین جلیل خانی» از زنجان دوم شد و «امین رحمانی» از قزوین در جایگاه سوم ایستاد.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها