شهردار زنجان:

دیدن رویدادهای مذهبی از قاب تصویر بسیار تأثیرگذار است

«فیروزفر» گفت: دیدن رویدادهای عظیم مذهبی از قاب تصویر بسیار تأثیرگذار است.
کد خبر: ۶۷۹۶۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۲ - 20July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «علیرضا فیروزفر» شهردار زنجان امروز در آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس «راوی عشق» با اشاره به اینکه این ایام از سال قمری، شهر زنجان حال و هوای خاص به خود را دارد، اظهار کرد: امسال میزبان هنرمندانی هستیم که از شهرها و کشورهای دیگر هستند و افتخار می‌کنیم که در خدمت این عکاسان هستیم. 
وی با بیان اینکه در ایام محرم اتفاقات فرهنگی و مذهبی بسیاری در زنجان روی می‌دهد که در نوع خود بی‌نظیر است، تصریح کرد: برای نمونه یوم‌العباس و یوم‌الزینب در دنیا بی‌نظیر بوده که این رویدادها بدون حضور کسانی که آن را ثبت کنند دیده نخواهد شد.  
فیروزفر افزود: این مراسم‌ برگزار می‌شود ولی ثبت این وقایع و به تصویر کشیدن و انتشار آن است که آن‌ها را در ذهن‌ها ماندگار می‌کند که رسالت اصلی عکاسان است.
شهردار زنجان با بیان اینکه حتی برای کسانی در درون همین مراسم هستند هم دیدن این رویداد عظیم از قاب تصویر بسیار تأثیرگذار است، تاکید کرد: اگر از پنجره خارج از آن برنامه نگاه کنیم، ارزش و اهمیت آن بیشتر نمایان می‌شود که این همان کاری است که عکاسان و فیلم‌سازان انجام می‌دهند. 
فیروزفر با اشاره به اینکه این ذهن برنامه‌ریز و خلاق یک عکاس است که تعیین می‌کند در لحظه چه تصویری برای کدام مخاطب خلق و ثبت کند، اظهار کرد: عکاس است که می‌تواند پیامش را منتقل کند.این هنرمندان هستند که عظمت عزاداری‌های حسینی را ثبت و ماندگار می‌کنند.
انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها