مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان عنوان کرد؛

تکمیل ۳۳۰ کلاس درس تا مهرماه در جهت حرکت به سمت عدالت آموزشی

«باوقار» گفت: تا مهر ماه سال جاری، تکمیل ۳۳۰ کلاس درس را پیش بینی نموده ایم که عمده این مدارس و کلاس‌ها در شهر بندرعباس ، میناب و قشم  متمرکز است.
کد خبر: ۶۷۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۸ - 20July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان،«مهدی باوقار» مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان به همراه «مهدی دوستی» استاندار  رییس شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان در راستای نهضت مدرسه سازی از پروژه های در حال تکمیل مدارس زینبیه،شهید داشته، کوثر انرژی اتمی و پیامبر اعظم بازدید کردند.

«مهدی باوقار» مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان طی این بازدید اظهار داشت: با  برنامه ریزی ها و اقدامات صورت گرفته، پروژه‌های فاخری امسال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد.

وی ادامه داد: تا مهر ماه سال جاری، تکمیل ۳۳۰ کلاس درس را پیش بینی نموده ایم که عمده این مدارس و کلاس‌ها در شهر بندرعباس ، میناب و قشم  متمرکز است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان تصریح‌ کرد: عمده دلیل این اقدام کمبود سرانه آموزش این سه شهر نسبت به سایر شهرستان‌های استان بود.

باوقار بیان کرد: با عنایت و توجه ویژه استاندار به حوزه آموزش و پرورش مقرر شد اعتبارات ظرف هفته جاری تامین شود و در اختیار پیمانکاران پروژه‌ها قرار گیرد تا بتوانیم در موعد مقرر پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

وی ادامه داد: بخشی از این پروژه‌ها با توجه به نگاه توسعه‌ای که به هنرستان‌های استان داریم به عنوان هنرستان‌های جدید در شهرستان‌های بندرعباس و میناب و حتی سایر نقاط استان هرمزگان افتتاح خواهند شد.

باوقار افزود: همزمان با آماده‌سازی فضای فیزیکی هنرستان‌ها،  و دیگر  مدارس درحال خرید تجهیزات اداری و آموزشی هستیم تا بتوانیم  احداث و تجهیز  را باهم انجام دهیم و تمامی تجهیزات مدارس جدیدالاحداث در اختیار آموزش و پرورش قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها