نویسنده حوزه ادبیات پایداری:

کتب دفاع مقدس نقش زنان در آن دوره را نشان می‌دهد

«گودرزیان‌فرد» با بیان اینکه آثار ادبی تولیدی در حوزه دفاع مقدس نقش زنان در این دوران را نشان می‌دهد، گفت: انقلاب اسلامی باعث شد الگوی سومی از زن معرفی شود که باید به همگان شناسانده شود.
کد خبر: ۶۷۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۶ - 20July 2024

۱به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «لیلا گودرزیان‌فرد» نویسنده حوزه ادبیات پایداری در مراسم تجلیل استاندار همدان از نویسندگان، اظهار داشت: دفاع مقدس جزء جدانشدنی در تاریخ ادبیات کشور ما است و نویسندگان این حوزه در راستای معرفی فرهنگ دفاع مقدس گام برداشته‌اند.

وی با بیان اینکه آثار ادبی تولیدی در حوزه دفاع مقدس نقش زنان در این دوران را نشان می‌دهد، افزود: انقلاب اسلامی باعث شد الگوی سومی از زن معرفی شود که باید به همگان شناسانده شود.

این نویسنده حوزه ادبیات پایداری عنوان کرد: چهره زنان را در صفحه‌هایی از ادبیات داستانی دفاع مقدس می‌توان پیدا کرد، داستان‌هایی که نویسندگان آنان دوران جنگ را دیده‌اند یا بانویی رزمنده روایتگر آن بوده است.

وی متذکر شد: استان همدان در عرصه معرفی الگوی سوم زن نقش مهمی را ایفا کرده است و از نمونه‌های بارز آن می‌توان به برگزاری همایش بانوان تاثیرگذار و زن الگوی سوم که بازخورد خوبی داشته و کتاب‌هایی که در این خصوص چاپ شده است اشاره کرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها