مروری بر زندگینامه شهید «حسن وحیدی»

«حسن وحیدی» فرزند ذوالفقار در تاریخ سوم آبان سال ۱۳۷۱ در شهرستان بجنورد در خانواده‌ای مذهبی دیده به جهان گشود و در یکم مرداد سال ۱۴۰۲ در حین انجام مأموریت سازمانی در محور خاش به تفتان بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه به علت اصابت گلوله به شهادت رسید.   
کد خبر: ۶۷۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹ - 21July 2024

مروری بر زندگینامه  شهید «حسن وحیدی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «حسن وحیدی» فرزند ذوالفقار در تاریخ سوم آبان ماه سال ۱۳۷۱ در شهرستان بجنورد در خانواده‌ای مذهبی و متدین دیده به جهان گشود در دوران کودکی و نوجوانی عاشق اهل بیت بود و در هیئت‌های مذهبی شرکت فعال داشت.  

تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه داد و موفق به اخذ مدرک دیپلم رشته علوم انسانی از دبیرستان همت شهرستان بجنورد گردید.  
شهید وحیدی عضو فعال بسیج پایگاه جوادیه و پنج تن آل عبا بود و فعالیت‌های گسترده‌ای را در بسیج از خود به نمایش گذاشت. ایشان به واسطه علاقه وافر به بازی فوتبال، مهارت‌های خاصی را در این رشته ورزشی کسب و موفق به دریافت جام قهرمانی متعدد استانی و شهرستانی گردید.  
 
با تشویق خانواده و مشورت دوستان و علاقه خود به خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۹۱ با رسته خدمتی راهور به استخدام و عضویت نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در آمد.  
 
پس از سال‌ها خدمت در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ جهت ادامه خدمت در مناطق مرزی و عملیاتی به استان سیستان و بلوچستان منتقل و در پلیس راه شهرستان خاش بخدمت گمارده شد.  
 
سرانجام در یکم مردادماه سال ۱۴۰۲ در حین انجام مأموریت سازمانی در محور خاش به تفتان بر اثر حمله تروریستی به واحد گشت پلیس راه به علت اصابت گلوله خون پاکش بر زمین ریخت و به فیض شهادت نائل آمد.  
 
از این شهید بزرگوار یک فرزند پسر سه ساله به یادگار مانده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار