مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان:

بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل سپاه سمنان برگزار شد

«اعرابی» گفت: بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل سپاه استان سمنان با حضور گسترده بانوان قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت، تحقیق و ترتیل و مفاهیم در سالن شهید بسطامی سپاه استان برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۹۶۸۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ - 21July 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از  سمنان، «کبری اعرابی» مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان امروز در جمع خبرنگاران، ضمن تشریح اهداف برگزاری بیست و سومین دوره مسابقات قرآن کریم خواهران شاغل سپاه استان سمنان، اظهار داشت: ترویج فرهنگ قرآنی و آموزه‌های دینی در بین بانوان شاغل، ایجاد انگیزه و رقابت سالم در مسیر انس با قرآن کریم و شناسایی و معرفی استعدادهای قرآنی از جمله مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات بود.

وی با اشاره به استقبال گسترده بانوان شاغل از این دوره از مسابقات، افزود: این امر نشان‌دهنده تعهد و علاقه‌مندی بانوان سپاه به آموزه‌های قرآنی و تلاش آنان برای ارتقای سطح دانش و معرفت خود در این زمینه است.

اعرابی در ادامه به نفرات برتر این دوره از مسابقات اشاره کرد و گفت: نفرات برتر هر رشته به مسابقات کشوری سپاه اعزام خواهند شد تا در سطحی وسیع‌تر با دیگر بانوان قرآنی سراسر کشور به رقابت بپردازند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان سمنان، ضمن قدردانی از تلاش‌های معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان در برگزاری این مسابقات، ابراز امیدواری کرد که برگزاری چنین رویدادهایی گامی مؤثر در جهت ترویج فرهنگ قرآن و آموزه‌های دینی در جامعه، به ویژه در بین پایوران باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها