مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آمل:

کتاب شهید «حشمت الله طاهری» تدوین می‌شود

«امانی» از تدوین کتاب شهید «حشمت الله طاهری» به مناسبت دومین اجلاسیه ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۷۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶ - 21July 2024

کتاب شهید «حشمت الله طاهری» تدوین می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، جلسه کارگروه تدوین و پژوهش دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آمل امروز با حضور «علی امانی» مسئول و جمعی از نویسندگان در محل این دفتر برگزار شد.

در این جلسه، کتاب‌های در دست اقدام شهرستان آمل که قرار است در دومین کنگره شهدای مازندران رونمایی شوند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حاضران در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت کار، نگارش کتاب‌ها، به تبادل نظر در خصوص چالش‌ها و راهکار‌های ارتقای کیفیت این آثار پرداختند.

«علی امانی» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آمل با بیان اهمیت برگزاری دومین کنگره شهدای مازندران، اظهار داشت: این کنگره فرصتی ارزشمند برای تجلیل از مقام شامخ شهدای والامقام استان مازندران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان است.

وی با اشاره به کتاب‌های در دست اقدام شهرستان آمل، افزود: این کتاب‌ها حاوی خاطرات، زندگینامه و رشادت‌های تعداد از شهدای شاخص شهرستان آمل از جمله سردار شهید «حشمت الله طاهری» فرمانده گردان مالک اشتر لشکر ویژه ۲۵ کربلا و مجموعه مقالات علمی حماسه اسلامی ششم بهمن و جنگل و... هستند که می‌توانند نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان داشته باشند.

امانی همچنین از نویسندگان حاضر در جلسه خواست تا با تلاش و جدیت بیشتر، نسبت به تکمیل و نهایی شدن کتاب‌های در دست اقدام تا موعد مقرر اقدام کنند.

در ادامه، نویسندگان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص کتاب‌های در دست اقدام پرداختند و بر آمادگی خود برای همکاری جهت ارتقای کیفیت این آثار تأکید کردند.

جلسه کارگروه تدوین و پژوهش دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان آمل با تصویب برنامه‌ای جهت تکمیل و نهایی شدن کتاب‌های در دست اقدام به پایان رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار