فرمانده مراکز آموزش فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی:

سازمان فراجا با همه وجود برای امنیت نظام تلاش می‌کند

سردار هوشیار گفت: سازمان فراجا با همه وجود برای امنیت نظام تلاش می‌کند و فراگیران هرچه کار را خوب یاد بگیرند، بهره‌وری بیشتری برای امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.
کد خبر: ۶۷۹۷۰۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱ - 21July 2024

سازمان فراجا با همه وجود برای امنیت نظام تلاش می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار «حسن هوشیار» روز یکشنبه در آیین جشن تحلیف سربازان پایه خدمتی آموزشگاه علمی تخصصی مالک اشتر فراجا اراک اظهار داشت: یکی از مطالبات مهم هیات رئیسه، سردار فرماندهی فراجا از مراکز، آموزش است که در کنار ابعاد دیگر باید تقویت شود.

وی بیان کرد: چندین راهبرد امسال برای فراجا در نظر گرفته شده که بصیرت‌افزایی راهبرد اول است که به صورت ویژه و از طریق مفاهیم غنی قرآنی و نهج‌البلاغه، مد نظر است.

فرمانده مراکز آموزشی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ادامه داد: مهارت‌های علمی و آموزشی پس از بصیرت‌افزایی باید مورد توجه جدی قرار گیرد تا وقتی فراگیران از آموزشگاه خارج می‌شوند، هم سلاح ایمان و هم سلاح آموزش به دست گیرند.

سردار هوشیار عنوان کرد: سازمان حساب ویژه روی فراگیران دارد و این قشر باید هم درجه ایمان و معنویت را در خود بالا ببرند ‌و هم دغدغه مهارت آموزی داشته باشند تا پس از فارغ‌التحصیلی نهایت بهره‌گیری را برای سازمان مقدس فراجا داشته باشند.

وی گفت: سازمان فراجا با همه وجود برای امنیت نظام تلاش می‌کند و فراگیران هرچه کار را خوب یاد بگیرند، بهره‌وری بیشتری برای امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند.

سردار هوشیار خاطرنشان کرد: امید است خداوند توفیق دهد تا پیروان خوبی برای آقا اباعبدالله(ع) و شهدای کربلا باشیم و ادامه دهنده راه شهدای عزیز باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار