حجت‌الاسلام مرادی:

با آدمِ امام حسینی رفاقت کنید+ فیلم

یکی از مبلغان و فعالان فرهنگی با حضور در برنامه «مهلا» در مورد رفاقت با فردی که مِهر امام حسین (ع) در دل او ریشه دارد، سخن گفت.
کد خبر: ۶۷۹۷۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸ - 21July 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین «شهاب مرادی» مبلّغ و فعال فرهنگی و «سجاد نوروزی» نویسنده، میهمانان قسمت چهارم از فصل پنجم برنامه «مهلا» بودند.

با آدمِ امام حسینی رفاقت کنید!+ فیلم

حجت‌الاسلام و المسلمین مرادی در بخشی از این قسمت در مورد رفاقت با فردی که محبت امام حسین (علیه‌السلام) در دلش وجود دارد، گفت: «امام حسین (علیه‌السلام) حر (ع) را دو، سه روز قبل از ورود به کربلا دیدند و با هم از قصر بنی‌مُقاتل آمدند تا به کربلا رسیدند و تا روز عاشورا در کربلا بودند.

آن موقع حضرت سیدالشهدا (علیه‌السلام) نام او را نپرسیدند؛ بلکه زمانی که توبه کرد، حضرت (علیه‌السلام) نام او را پرسیدند.

در این بخش از برنامه، حجت‌الاسلام و المسلمین مرادی خطاب به بینندگان گفت: مردم! با هر کسی معاشرت نکنید. به هرکه می‌رسید، نام او را نپرسید. اگر حسینی است، با او رفیق شوید و اگر حسینی نیست، رهایش کنید.

فردی به امام حسین (علیه‌السلام) حرف زشتی زد...، اما حضرت (علیه‌السلام) به او نفرمودند که من سید جوانان اهل بهشت هستم و...؛ بلکه فرمودند که پدرم قسمت‌کننده بهشت و جهنم است و پرودگارم آمرزنده و مهربان است.»

گفتنی است؛ برنامه «مهلا» ویژه‌برنامه محرم است که با اجرای «محمدحسین پویانفر» در اپلیکیشن روبیکا تقدیم مخاطبان می‌شود و امسال فصل پنجم آن پخش می‌شود.

در این برنامه افراد مختلفی دعوت می‌شوند و با آنها در مورد محرم، هیئت، دستگاه امام حسین (علیه‌السلام)، تأثیراتشان در زندگی شخصی و... گفت‌وگو می‌شود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار