مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

جامعه کارگری مجاهدان عرصه جنگ اقتصادی هستند

سرهنگ «سلامی» با بیان اینکه جامعه کارگری هوشیار، بیدار و تعیین کننده در همه حوادث انقلاب هستند، گفت: امروز جامعه کارگری مجاهدان عرصه جنگ اقتصادی هستند.
کد خبر: ۶۷۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴ - 21July 2024

امروز جامعه کارگری مجاهدان عرصه جنگ اقتصادی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در اولین جلسه کارگروه کارگری کارفرمایی و تعاونی‌ها بزرگداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت که در هتل میزبان بابلسر برگزار شد، با گرامی‌داشت سالروز ۱۱ عملیات دوران دفاع مقدس که در تیر ماه اجرا شد، اظهار داشت: امروز وظیفه داریم یاد و خاطره شهدای جامعه کارگری استان مازندران را زنده نگه داریم.

وی با بیان اینکه سالروز عملیات‌ها یوم الله است بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و افزود: برگزاری محافل و مجالس شهدا باید در اولویت برنامه‌های کارگروه قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به نقش آفرینی جامعه کارگری در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس نیز جامعه کارگری به عنوان یکی از ارکان دفاع مقدس نقش آفرینی کرد.

سرهنگ سلامی اضافه کرد: جامعه کارگری هوشیار، بیدار و تعیین کننده در همه حوادث انقلاب و در عین حال مجموعه پرتلاش و مخلص و انقلابی هستند.

این مسئول بیان کرد: امروز جامعه کارگری مجاهدان عرصه جنگ اقتصادی هستند و باید بدانند در چه سنگری حضور دارند و چه رسالت خطیری بر عهده دارند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه بیش از ۲۱ مجموعه کارگری استان مازندران در دوران دفاع مقدس نقش آفرین بوده‌اند، اذعان داشت: این نقش‌ها و پشتیبانی‌ها باید مستندسازی و به کتاب فیلم و مقاله تبدیل شود.

سرهنگ سلامی با اشاره به نقش واحد‌های کارگری در دفاع مقدس تصریح کرد: خاطرات رزمندگان جامعه کارگری باید جمع آوری و مستندسازی شود.

این مسئول تاکید کرد: تولیدات مختلف فرهنگی، ادبی و هنری در خصوص نقش کارگران در دفاع مقدس و مقاومت باید تولید و تدوین شود.

وی تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان جهاد و مقاومت جامعه کارگری را از برنامه‌های این کارگروه برشمرد و اظهار داشت: همچنین برنامه‌ریزی برای ارائه درس معارف دفاع مقدس کارگران باید مورد توجه قرار گیرد.

سرهنگ سلامی بیان کرد: انتظار داریم واحد‌های صنعتی و کارگری بزرگ در مناسبت‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و مقاومت برنامه‌ریزی قوی داشته باشند.

این مسئول تأکید کرد: روسای ادارات تعاون کار و رفاه اجتماعی در شهرستان‌ها نیز باید پیگیری و برنامه‌ریزی داشته و زنده نگه داشتن ارزش‌ها را در حوزه مسئولیتی خود یک تکلیف انقلابی و شهدایی بدانند.

سرهنگ سلامی با بیان اینکه توجه به این مسائل، وقت گذاشتن و برنامه‌ریزی داشتن یک فضیلت و مصداق عمل صالح است بر لزوم ثبت برنامه‌های کارگروه در سامانه جامع دفاع مقدس تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار