همایش سراسری ۱۴۰۳ فرماندهان نیروی زمینی سپاه آغاز شد

برنامه‌های همایش سراسری ۱۴۰۳ فرماندهان نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تجدید عهد و میثاق با شهدا در بهشت رضای مشهد مقدس آغاز شد.
کد خبر: ۶۷۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱ - 21July 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «محمد پاکپور» فرمانده نیروی زمینی سپاه در گلزار شهدای مشهد و در جوار مرقد شهیدان شوشتری و محمدزاده اظهار داشت: با قدرت و قاطعیت، راه شهدا و فرماندهان شهیدمان را در تثبیت امنیت پایدار و چند وجهی ادامه می‌دهیم.

همایش سراسری ۱۴۰۳ فرماندهان نیروی زمینی سپاه آغاز شد

سردار پاکپور ادامه داد: با توجه به فراز و نشیب‌ها در امنیت دنیا و اهمیت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران، ناامن سازی منطقه و به ویژه مرز‌های کشورمان در دستور کار دشمن قرار دارد.

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در حال حاضر مشکل خاصی در مسائل مرزی و امنیتی نداریم، اما قاطعانه روند تقویت و تحکیم آمادگی‌ها و به روز رسانی توانمندی‌ها برای مقابله با شرارت‌های سازمان یافته دشمن برای ناامن سازی مرز‌ها را ادامه می‌دهیم.

وی شهید شوشتری را از معماران بومی‌سازی امنیت توصیف کرد و افزود: شهید شوشتری به عنوان فرمانده (جانشین فرمانده وقت نیروی زمینی سپاه و فرمانده قرارگاه قدس)، کار خود را با مردم یاری و محرومیت زدایی و انسجام مردم و بومی سازی امنیت آغاز کرد و این تا به امروز مبنای عملکرد ما برای ایجاد امنیت پایدار قرار دارد.

بر اساس این گزارش، فرماندهان نیروی زمینی هر ساله در مقاطع گوناگون و طی نشست‌هایی، برنامه‌ها و اولویت‌های مأموریتی را تبیین و بررسی می‌کنند که همایش اخیر در مشهد مقدس از آن جمله است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار