دبیر جشنواره فیلم کوثر مطرح کرد؛

جشنواره کوثر به‌دنبال ترسیم الگوی زن سوم در قاب سینماست/ نسبت به غزه و زیست عفیفانه بی‌تفاوت نبوده‌ایم

باکیده با بیان اینکه جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر به‌دنبال ترسیم الگوی زن سوم در قاب سینماست، گفت: جشنواره فیلم کوثر نسبت به دو موضوع مهم جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و مسئله زیست عفیفانه بی‌تفاوت نبوده است و در بخش‌هایی به آن پرداخته است.
کد خبر: ۶۷۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵ - 21July 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر با شعار زن الگوی سوم، عصر امروز (یکشنبه) در باغ کتاب برگزار شد.

جشنواره کوثر به‌دنبال ترسیم الگوی زن سوم در قاب سینماست/ نسبت به غزه و زیست عفیفانه بی‌تفاوت نبوده‌ایم

ناصر باکیده دبیر جشنواره فیلم کوثر با بیان اینکه پنجمین جشنواره کوثر که به‌عنوان یک رویداد سینمایی مناسبتی از آن یاد می‌کنیم به حضرت فاطمه زهرا (س) تقدیم شده است، اظهار داشت: این رویداد بخاطر تعلقی که دارد تمام حاضرین در آن مهمان سفره ائمه علیهم السلام و اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

دبیر جشنواره با تاکید براینکه پنجمین جشنواره کوثر بعد از ۱۵ سال احیا شده است و این چراغ روشن نمی‌شد مگر با همت تیم پشتیبان جشنواره در بنیاد آیه‌ها، تاکید کرد: ترسیم نقش الگوی زنان تمدن‌ساز را در نشست‌های تخصصی جشنواره به گفت‌وگو گذاشتیم و قرار شد این اتفاق را جدی بگیریم.

وی از حضور و رقابت یک‌هزار و ۲۰۰ فیلم بلند سینمایی، کوتاه، مستند، نماهنگ در بخش‌های ملی و بینالمللی و فیلمنامه‌نویسی ۱۳۵ ثانیه‌ای خبر داد و افزود: ما در این جشنواره با توجه به موقعیت جمهوری اسلامی نسبت به دو مقوله جنایت صهیونست‌ها در غزه و زیست عفیفانه بی‌تفاوت نبوده‌ایم و جشنواره به این موضوعات پرداخته است.

باکیده از موسسه تصویر شهر، شهرداری تهران، سازمان امور سینمایی، بنیاد شهید، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، صداوسیما، باغ کتاب تهران و دیگر مجموعه‌های حامی جشنواره قدردانی کرد و گفت: برای ادامه برگزاری این جشنواره نیازمند حنایت‌های مستمر این عزیزان هستیم.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار