معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

هماهنگی‌های لازم و نحوه برگزاری مراسم روز خبرنگار درحال انجام است

نظری گفت: هماهنگی‌های لازم و نحوه برگزاری مراسم روز خبرنگار درحال انجام است. ۲۶۷ نفر خبرنگار در سطح استان وجود دارد که البته نیاز به بروز رسانی خبرنگاران در سال جدید می‌باشد.
کد خبر: ۶۷۹۸۱۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۵ - 21July 2024

هماهنگی‌های لازم و نحوه برگزاری مراسم روز خبرنگار درحال انجام استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «بهنام نظری» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی اظهار داشت: هماهنگی های لازم و نحوه برگزاری مراسم روز خبرنگار درحال انجام است. ۲۶۷ نفر خبرنگار در سطح استان وجود دارد که البته نیاز به بروز رسانی خبرنگاران در سال جدید می‌باشد. مراسم روزخبرنگار در شهرستان‌ها بامحوریت فرمانداری‌ها همانند سال گذشته برگزارخواهد شد.

وی در ادامه افزود: شورای اطلاع رسانی یکی از وظایفش تبیین خدمات دولت سیزدهم می باشد وبهترین توصیفات در تعابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) آمده است. دولت سیزدهم دولتی بود که همه ارکان حاکمیت از آن به خوبی یاد می کنند و امیدواریم در دولت چهاردهم نیز این مسیر ادامه پیدا کند.

نظری در پایان خاطرنشان کرد: مراسم روزخبرنگار با دقت کامل برگزار خواهد شد و تمرکز برای تجلیل از خبرنگاران مدنظر است. امروزه رسانه شدیدا مهم است و باید خبرنگاران فعال و انقلابی که در تلاش هستند از آن ها تقدیر و تشکر به عمل آید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار